關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 「家長發問及閒聊區」舊文章十四 (09年7月至10年11月) ...
發新帖
查看: 9294|回覆: 13
go

「家長發問及閒聊區」舊文章十四 (09年7月至10年11月) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3103
1#
發表於 09-8-27 17:14 |顯示全部帖子
原帖由 Bambi 於 09-8-27 17:01 發表
今日login唔到入學校個site, 重叫人入去睇量度體溫資料, 又未update到新學期個學號......今年咁慢既



Bambi,

內聯網個樣唔同左上年, 條link都唔同左.  大家入學校個網(http://www.la-salle.edu.hk/), 係"資訊科技學習新領域"入面有內聯網條link, click去睇下.  但我用家長個賬號及密碼入唔到, 要用亞仔那個先得.  上星期我都仲用到家長那個, 唔知係咪reset左.

2009-2010年既班級學號已經出左啦, 大家可以去學校內聯網睇下亞仔今年係邊個學號同有乜新同班同學.

Rank: 5Rank: 5


3103
2#
發表於 09-8-30 13:15 |顯示全部帖子
原帖由 winniemingchu 於 09-8-29 15:13 發表
maria_lai,

咁小一是不是要等開學先會有賬號及密碼, 因為我入去要輸入login及password, check 唔到學號呀!



我都唔係好記得幾時有, 好似係第二次家長日那天派的.

Rank: 5Rank: 5


3103
3#
發表於 09-8-31 16:48 |顯示全部帖子
原帖由 joemyt 於 09-8-31 16:15 發表
Help!

I haven't got the user name and password as my son is a 插班生. Would you mind email me the form?

my email is:

[email protected]

Thank you !



sorry, 你之前問過我, 我唔記得俾你呀
剛剛send左啦, 你check下

Rank: 5Rank: 5


3103
4#
發表於 09-8-31 19:50 |顯示全部帖子
原帖由 joemyt 於 09-8-31 19:46 發表


收到,萬分感激 !!!!!!!



如果第日有任何問題, 你直接打電話俾我啦, 唔駛客氣架.

Rank: 5Rank: 5


3103
5#
發表於 09-9-3 08:12 |顯示全部帖子
joemy,

1) 中作  (上年小一無野帶, 老師上堂派worksheet)

2) Reading  (即reader書, 老師會講帶邊本)

3) 視覺藝術 (帶乜工具?)  (上年小一叫我地預備個袋, 入面有25色既粉彩, 膠水, 剪刀, "鋪"枱紙.  呢袋東西有時留係學校.)

4) 圖書 (是否去 Library?)  (好似係, 所以都無野帶)

5) General English  (即帶"Primary Longman Express"書及作業)

6) 宗教  (即"幸福的道路"書及作業)

7) Grammar  (即"Magic Grammar")

8) Eng Oral  (上年小一無野帶)

9) Writing / Comprehension  (上年只有writing, 即帶"
Creative Writing", 今年多左comp, 唔知有無野帶)

(10) 仲有閱讀堂, 上年小一亞仔每次帶本書番學, 佢話係個堂睇喎

上年小一, 老師會預早叫亞仔寫手冊或派通告, 話俾我地知要帶乜, 我想今年都一樣.

[ 本帖最後由 maria_lai 於 09-9-3 08:14 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3103
6#
發表於 09-9-8 23:17 |顯示全部帖子
原帖由 happyfong 於 09-9-8 10:10 發表
請問英文堂除了帶 PLE 英文書 & 作業外, LISTENING
或其他書是否要帶呢? 請賜教.  THANKS


magic grammer 係 grammer 堂帶既
creative writing 係 writing 堂帶既
handwriting係老師話要做功課時先用

Rank: 5Rank: 5


3103
7#
發表於 09-9-11 14:16 |顯示全部帖子
原帖由 joemyt 於 09-9-11 13:26 發表
同意呀,個內聯網真係有點複雜,因為唔同日子寫的內容 及 唔同日子交的功課,都可在同一個版面顯示 !



係呀, 用左咁多日都仲係有d混亂

Rank: 5Rank: 5


3103
8#
發表於 09-9-25 11:33 |顯示全部帖子
原帖由 hahacheung 於 09-9-24 20:32 發表
我上唔到喇沙學習城,你們上到嗎? 學生編號和密碼不是說一樣的嗎?



我個仔2年級都上唔到, 唔知點解呢?
今晚家長會要問下老師

Rank: 5Rank: 5


3103
9#
發表於 09-12-26 15:07 |顯示全部帖子
Wish you and your family have a great holiday.

Rank: 5Rank: 5


3103
10#
發表於 10-9-6 16:59 |顯示全部帖子
我仔今年小三, 要買活頁紙 (不是活頁簿), 請問有冇特別要求, 例如size, 2個孔, 3個孔.

thx

Rank: 5Rank: 5


3103
11#
發表於 10-9-8 14:06 |顯示全部帖子
原帖由 yeemelody 於 10-9-8 12:32 發表
今年好似有一位新校長上任, 作風跟以前有否不同呀?


你指書院個邊呀?

Rank: 5Rank: 5


3103
12#
發表於 10-10-29 08:22 |顯示全部帖子
原帖由 eileenycm 於 10-10-28 21:44 發表
請問校曆表上11月25日的頒獎禮是什麼項目? 這天是否需要上課?


要番學, 不過會早放
上年學期尾成績好, 考到頭3名都會係頒獎禮上台, 其他唔知乜乜獎都會上台, 個d學生既家長都會去
我地無獎攞就唔去了...

Rank: 5Rank: 5


3103
13#
發表於 10-10-30 01:23 |顯示全部帖子
原帖由 eileenycm 於 10-10-30 00:11 發表
唔該你.
你是指今次測驗的成績?
此外, 請問20/11的適體能日是什麼來的? 學生是否一定要回校?

Thanks


係計上年成績, 但宜家先頒

體適能日學生係要番, 到時學校會每個學生派一張表, 測完體能就寫上去, 學校收番後遲D再派番個紀錄

Rank: 5Rank: 5


3103
14#
發表於 10-10-31 18:11 |顯示全部帖子
原帖由 eileenycm 於 10-10-31 00:42 發表
Thanks!
咁一年班咪唔駛參加?



所有學生都要番
會分上下午番, 遲D會有通告話你知
‹ 上一主題|下一主題