關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 Catiline(Whampoo) vs Deborah(Whampoo)
發新帖
查看: 844|回覆: 2
go

Catiline(Whampoo) vs Deborah(Whampoo) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1857
1#
發表於 10-9-27 23:22 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
How can I choose? Pls give advise
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


5092
2#
發表於 10-9-28 00:20 |只看該作者
我會揀德寶,因為依間暫時我冇聽過負面既事。

原帖由 cym845 於 10-9-27 23:22 發表
How can I choose? Pls give advise

Rank: 5Rank: 5


1002
3#
發表於 10-9-28 09:39 |只看該作者
what kind of negetive comments are there  about Cataline?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖