關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 藍田啟思嘅面試有冇得改期??
發新帖
查看: 1135|回覆: 5
go

藍田啟思嘅面試有冇得改期?? [複製鏈接]

Rank: 4


692
1#
發表於 10-9-25 13:12 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
當日要去官浸攞表,但岩岩收到信要去in啟思,如果打去啟思改期得唔得呢??
   0    0    0    0

Rank: 2


97
2#
發表於 10-9-26 04:50 |只看該作者
我都打去問過,佢一定唔多想同你改 !不過你再同佢傾多幾句..佢都肯由上午改至下午!

Rank: 4


692
3#
發表於 10-9-28 01:48 |只看該作者
原帖由 melody2008 於 10-9-26 04:50 發表
我都打去問過,佢一定唔多想同你改 !不過你再同佢傾多幾句..佢都肯由上午改至下午!

你比咩理由佢呀??

Rank: 6Rank: 6


9263
4#
發表於 10-9-28 09:33 |只看該作者
官浸有得網上 dowload 表格架喎
10月13日打電話去約 interview 時間就得架啦

Rank: 6Rank: 6


9263
5#
發表於 10-9-28 09:34 |只看該作者
官浸有得網上 dowload 表格架喎
10月13日打電話去約 interview 時間就得架啦

Rank: 6Rank: 6


9263
6#
發表於 10-9-28 09:35 |只看該作者
del.........

[ 本帖最後由 B.B.BaBa 於 10-9-28 10:50 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖