教育王國 討論區 幼校討論 堅道偉思幼兒園好不好
發新帖
查看: 4511|回覆: 7
go

堅道偉思幼兒園好不好 [複製鏈接]

1#
發表於 04-11-15 13:49 |只看該作者

堅道偉思幼兒園好不好

有沒家長知道堅道偉思幼兒園好不好呢? 我想幫女兒報讀k1 全日班. 不知難不難考進去呢?

2#
發表於 04-11-15 16:54 |只看該作者

Re: 堅道偉思幼兒園好不好

chloezoe 寫道:
有沒家長知道堅道偉思幼兒園好不好呢? 我想幫女兒報讀k1 全日班. 不知難不難考進去呢?

應該唔會好難的.我女上星期去in左,校長話會收. 但係要等officially等收信.

我都想知好唔好,so far bk冇乜人講過.但係明報有介紹佢係中西區其中較好既kindergarten.
Pretty Princess Petite Prince

3#
發表於 04-11-15 20:22 |只看該作者

不知你上星期面試考什麼呢? 父母可否陪同子女一起會面呢?

4#
發表於 04-11-15 22:42 |只看該作者

dadi / mami係可以一齊陪同,由校長同時介紹課室.問題如下 :

1/ 叫咩名
2/ 幾多歲
3/ 邊個帶你黎
4/ 食左早餐未
5/ 食左乜野
6/ 鐘唔鐘意呢間學校
7/ 鐘意呢間學校多d 定係我女讀緊間pn多d
Pretty Princess Petite Prince

5#
發表於 04-11-16 00:34 |只看該作者

Dear Parents who wants to know a bit more on Wisely....

My son is studying their nursery there, we had a chance to visit the during lession observation a while ago in early November.. It was good to find out there what was it like the envrioment, teaching method etc....

Teachers are their main asset, the very nicest people. The classroom most of them are equipped with enough materials. some tiolets has just been revamped.. It is hugh in the basement, some classrooms are very spacious and airy but some are a bit shadowed coz the next door building work or something. They have the project type of learning method. This is a decent school.

My son is very fond of his teacher, you know sometime when, as a parent you can't teach him everything and also it is not everyone that your child will listen, then, there she is- a very nice teacher with the authority to make him sit down and being convinced and teach him so well behaved which I have to thank for building a good start of school for his life...

based on personally feeling.

6#
發表於 04-11-16 13:44 |只看該作者

Thanks for your kindness reply. I'm already send my application form to the school and need to wait for the interview arrangement. Hope my daughter will have a good presentation on that date.

Thanks,

7#
發表於 04-11-16 13:55 |只看該作者

我個仔上年都讀過偉思幼稚園既pre-nursery, 我覺得都教得幾好, 個仔非常之鍾意學校果個陸老師(我個仔讀下午班, 因為要就家姐返學), 佢地都幾活動教學架, 一返到學校, 就會D小朋友講今日係星期幾, 又叫佢地將自己個張相仔親自放係個broad度, 等D小朋友對返學有歸屬感, 而且會定時同家長會面(都好似有成3次咁多), 等家長多D了解下小朋友係學校既情況。

另外, 我最欣賞既係到學期結束後, 佢地會將我個仔係舊年做過既所有主題活動, 例如萬聖節、中秋等, 影曬相, 做左一本好精美既相簿, 交返比我個仔做留念, 果本相簿真係好精美, 可以見到學校真係有心思。

而且, 學費又唔係太貴, 好似$2200咁上下, 本來, 我係諗住比我個仔係堅道讀迦南個playgroup, 但係佢無開(因為我個仔係大仔 -- 即係1月出世, 大過佢1-2個月果D已經去左番BB班, 所以迦南無得讀, 先唯有讀偉思, 不過偉思D老師真係幾有愛心。

而家, 因為某D原因, 我個仔已經轉讀左聖心, 但係初初開學既時候, 佢重係好掛住偉思既老師, 重成日話要返去偉思添。

雖然佢呢排就無話要返偉思, 但係我問佢鍾意讀聖心定係讀聖心, 佢都會話兩間都咁鍾意。
我家有四隻可愛貓貓, 老公係巨貓, 亞女係肥貓, 仔仔係細佬貓貓, 而我呢.........梗係靚靚貓媽咪啦 !!!

8#
發表於 04-11-16 17:40 |只看該作者

東京mewmew,
我想問吓你偉思校舍and玩具�教材新唔新呢,地方OK嗎?係咪大部份老師都好有愛心。因為我都搵緊pre-nursery比學勤仔,佢哋既教學模式係咪比小朋友同家長多d親子溝通,即係project approach。
我中文名學勤,英文名係Howard,香港山頂嘉諾撒醫院面世。 27/7/2005-weight:12.9kg, height:86cm 17/9/2005 - weight:13.5kg, height:89cm 1/4/2006 - weight:14.3kg, height:93cm
‹ 上一主題|下一主題