- 在線時間
- 49 小時
- 最後登錄
- 10-11-9
- 國民生產力
- 26
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-9-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 183
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 209
- UID
- 158181
 
|
如果無收到電話應就沒有了 , 因為我昨天都打去問左 , 佢地只揀 3十幾個小朋友有得面試 ,我個小朋友就沒有揀選 , 祝大家好運
原帖由 luiluimama 於 10-6-10 16:09 發表 
農圃道官小有消息未呀, 佢話今個星期六上午面試咖喎, 今日星期四, 應該打比家長咖啦, 我無收到電話, 有無家長收到,請報料 |
|