關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 深井天主教小學 好緊張.....
發新帖
查看: 4240|回覆: 0
go

好緊張..... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3312
1#
發表於 10-6-8 18:54 |顯示全部帖子
原帖由 pingping1128 於 10-6-8 11:06 發表
hi kiukiudaddy
如果傳言係真,甘我都冇機會了
深天係我第二志願,我黑到連第三志願荃景圍基慧
都唔得,入了第四柴天,當年未搬時有朋友係柴天做過
佢話我知上午校的老師好好有熱誠教學,下午校不太好.
仲以為黑 ...

世事總有好多方法,假如深天叩門不成功也不用太失望,可嘗試到荃基或者何傳耀叩門,這兩間不算難叩,甚至不用面見就通知註冊,而且該兩校教學質數不差,是但入到一間,繼續讀上也不錯,又或者待下年再考深天插班也非難事,只是繞個大圈子而已...good luck!

[ 本帖最後由 丸媽媽 於 10-6-8 18:59 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題