- 在線時間
- 711 小時
- 最後登錄
- 20-8-30
- 國民生產力
- 81
- 附加生產力
- 2214
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1017
- 主題
- 24
- 精華
- 0
- 積分
- 3312
- UID
- 6095
 
|
原帖由 pingping1128 於 10-6-8 11:06 發表 
hi kiukiudaddy
如果傳言係真,甘我都冇機會了
深天係我第二志願,我黑到連第三志願荃景圍基慧
都唔得,入了第四柴天,當年未搬時有朋友係柴天做過
佢話我知上午校的老師好好有熱誠教學,下午校不太好.
仲以為黑 ...
世事總有好多方法,假如深天叩門不成功也不用太失望,可嘗試到荃基或者何傳耀叩門,這兩間不算難叩,甚至不用面見就通知註冊,而且該兩校教學質數不差,是但入到一間,繼續讀上也不錯,又或者待下年再考深天插班也非難事,只是繞個大圈子而已...good luck!
[ 本帖最後由 丸媽媽 於 10-6-8 18:59 編輯 ] |
|