密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 York vs Victoria
樓主: mandor
go

York vs Victoria [複製鏈接]

21#
發表於 09-12-4 17:31 |只看該作者
諗野唔好咁理所當然啦, 我覺得佢好唔代表我個仔讀緊lee間, 我沒有仔女讀Victoria, 我個仔連in 都無in lee間, 如無意外, 我個仔會讀st. Paul Church, 雖然我覺得Victoria 好, 但香港唔係只得lee兩間學校, 亦都有好多學校好過lee兩間, 我覺得佢好係因為親戚的實證, 口碑及學校在網內發佈的升學數據.

原帖由 fion_yinyin 於 09-12-4 16:28 發表
自己仔女讀緊victory就話victory好,讀過york就話york好.............都好明白大家既諗法............但如果你有你講,我有我講,根本就compare唔到

22#
發表於 09-12-8 16:58 |只看該作者
十分認同Silverhawk的講法, Victoria 比 York 出名, 論名氣, 呢幾年Victoria 升得好快, 相對而言, York的名望就跌緊, 所以如果想報直資及私立小學, 讀Victoria會好d。

不過, 其實兩間學校唔同"路線", Victoria 走國際學校路線, York 走傳統路線, 好難作比較。好睇家長想要甚麼。

原帖由 Silverhawk 於 09-12-4 15:07 發表
我好多親戚d仔女都讀victoria, 所以知道victoria好好, 我姪女成十幾二十年前讀, 宜家都入咗C U讀law了, 姪仔十幾年前讀, 宜家讀緊st. Joseph,  姨甥女宜家小學3年級, 佢當年都考到聖心, St. Clare等小學, 姨甥仔在vi ...

23#
發表於 09-12-8 20:19 |只看該作者
My B used to study in Victoria, but can't stand the shortcomings, hence quit and switched to another kindergarten.  For sure some parents have good experience with Victoria.  My bad experience and comments: big class size (28 with 3 teachers), PN is mainly cantonese tough they have English and PTH teacher, the cantonese class teacher do most of the talkings.  Cantonese class teacher is very rude in tone and manner, i am afraid my B will follow her tone!  But to be fair, I do heard friends studying there have good comments.  I guess, campus, class and teachers count more than just the name "Victoria".
‹ 上一主題|下一主題