關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請大家給點意見
發新帖
查看: 648|回覆: 1
go

請大家給點意見 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


181
1#
發表於 09-11-19 12:36 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我幫個仔申請咗報考三間幼稚園﹐分別是聖若望英文書院/德貞幼稚園/德信幼稚園﹐三間都收咗佢﹐我想問吓大家意見﹐那間比較好﹐學費不是問題﹐我只怕會選錯﹐就不太好啦!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


484
2#
發表於 09-11-19 14:06 |只看該作者
我諗你要睇吓自己想要 D 麥先. 然後打去學校問吓. 我本身想小朋友學好英文. 所以我打咗去好多間學校問每一日有幾多時間係英文及國語.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖