- 在線時間
- 96 小時
- 最後登錄
- 18-4-14
- 國民生產力
- 32
- 附加生產力
- 514
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-7-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 146
- 主題
- 43
- 精華
- 0
- 積分
- 692
- UID
- 26699

|
momochiu 多謝你既回復
其實我好唔明首輪跨區&同區既機會率, 因為我以為首輪跨區同區係平等機會, 住同區係冇關係,
而第2輪就係計分住同區就有幫助,而有好大機會添, 不過依你所講唔係! 我原來攪錯晒!
如果我依家既情況, 係唔係機會唔係好大, 你係過來人請教吓我, 係唔係找間私校打底先,然後等大抽獎 !
原帖由 momochiu 於 09-11-5 20:49 發表 
首輪20都唔可以話無機, 只是有多少無人知。 15分就一定無啦...因為20分都唔係人人抽到。
第二輪睇住址, 多少分已無關, 41區機會大點, 但不是絕對。41抽唔到亦大有人在, 跨區機會少, 今年亦有人抽到!
所以到底是無一 ... |
|