關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 17/10面試迦南幼稚園既mama收到信未?
查看: 3176|回覆: 46
go

17/10面試迦南幼稚園既mama收到信未?

Rank: 4


717
發表於 09-11-5 12:51 |顯示全部帖子
我17/10去咗interview, 但我有朋友收到信(唔同區), 我就未收到, 請問其他in咗迦南既mama收到信未呀?

Rank: 2


72
發表於 09-11-5 13:05 |顯示全部帖子
收到啦....都唔明點解跌入waiting, 乜都都齊, 又識講bye bye

Rank: 5Rank: 5


3489
發表於 09-11-5 13:10 |顯示全部帖子
未收到信喎!

Rank: 3Rank: 3


200
發表於 09-11-5 13:14 |顯示全部帖子
原帖由 史迪仔 於 09-11-5 12:51 發表
我17/10去咗interview, 但我有朋友收到信(唔同區), 我就未收到, 請問其他in咗迦南既mama收到信未呀?




咁快收到信??
係咪早收信先收??
咁係咪收你朋友的小朋友??

因為我未收到~



Rank: 6Rank: 6


5337
發表於 09-11-5 13:31 |顯示全部帖子
上星期五收到信啦, 明天交留位費~~

Rank: 6Rank: 6


7800
發表於 09-11-5 13:54 |顯示全部帖子
原帖由 史迪仔 於 09-11-5 12:51 發表
我17/10去咗interview, 但我有朋友收到信(唔同區), 我就未收到, 請問其他in咗迦南既mama收到信未呀?


我in 金巴倫果間今日打電話去問左話琴日寄出左
應該最遲星期六會收到

Rank: 6Rank: 6


7800
發表於 09-11-5 13:55 |顯示全部帖子
原帖由 Queenies 於 09-11-5 13:05 發表
收到啦....都唔明點解跌入waiting, 乜都都齊, 又識講bye bye


我覺得因為...識人好過識字...
你明唔明

Rank: 4


717
發表於 09-11-5 14:32 |顯示全部帖子
咁妳地係報邊間迦南呀? 我報咗富榮花園果間呀! 但暫時仲未收到信呀!

Rank: 2


56
發表於 09-11-5 16:04 |顯示全部帖子
我報窩打老道全日制迦南,昨天收到信,做後備生,明年5月先再通知

Rank: 5Rank: 5


1146
發表於 09-11-5 16:48 |顯示全部帖子
我昨天都收到啦,收咗呀~係上午班呀!

Rank: 4


717
發表於 09-11-5 17:03 |顯示全部帖子
妳係報咗富榮花園果間? 但我今日仲未收到呀! 唔通唔收? 但就算唔收, 全部信都應該一批過寄出啦! 我諗唔會分兩批寄卦?

原帖由 tabolau 於 09-11-5 16:48 發表
我昨天都收到啦,收咗呀~係上午班呀!

Rank: 5Rank: 5


1001
發表於 09-11-5 17:11 |顯示全部帖子
原帖由 NICOLE123 於 09-11-5 13:55 發表


我覺得因為...識人好過識字...
你明唔明


迦南都要識人

Rank: 5Rank: 5


1146
發表於 09-11-5 17:17 |顯示全部帖子
原帖由 史迪仔 於 09-11-5 17:03 發表
妳係報咗富榮花園果間? 但我今日仲未收到呀! 唔通唔收? 但就算唔收, 全部信都應該一批過寄出啦! 我諗唔會分兩批寄卦?


唔係呀,係hkside果間

Rank: 4


717
發表於 09-11-5 17:30 |顯示全部帖子
香港仔果間? 我朋友都係果間, 尋日都收咗信啦! 但我今日依然仲未收到!

有無人係in富榮又收到信架?

原帖由 tabolau 於 09-11-5 17:17 發表


唔係呀,係hkside果間

Rank: 6Rank: 6


7800
發表於 09-11-5 18:04 |顯示全部帖子
原帖由 qqbabe 於 09-11-5 17:11 發表


迦南都要識人


我當日interview見d家長用老師打哂招呼
有d仲咬哂耳仔...我唔識人有得in都可能係因為填左其中一個家長既名..我都係陪跑多架喇

Rank: 5Rank: 5


1289
發表於 09-11-5 18:11 |顯示全部帖子
我個仔係超細仔(07/12),in 窩打老道嗰間,全日班,我都唔識人,上星期收到信,收咗,唔知係咪全日班少人報呢?

Rank: 4


717
發表於 09-11-5 18:35 |顯示全部帖子
但無人in富榮花園果間呀?

其實最少人揀係下午班,但上午班同全日班邊樣多人揀就唔知啦!不過全日班唔係間間迦南都有!

Rank: 4


960
發表於 09-11-5 22:27 |顯示全部帖子
I got the acceptance letter la (HK side) - AM class
My baby is a "small B" (Dec 07) and this is the first interview he attended so it's very happy that at least there is 1 KG offer on hand now.

Rank: 5Rank: 5


1598
發表於 09-11-6 10:13 |顯示全部帖子
星期二收到信, waiting list, 我朋友個仔就收咗
我地都係in荃灣

Rank: 2


84
發表於 09-11-6 10:27 |顯示全部帖子
尋日收到信, waiting, 似乎佢地一係收, 一係waiting, 唔會寫唔收, 但係對於當天interview"超級"混亂情形已對迦南完全冇信心.