關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 幾大要開始報幼兒院
發新帖
查看: 1236|回覆: 5
go

幾大要開始報幼兒院

Rank: 2


97
發表於 09-10-30 23:54 |顯示全部帖子
hi all, 我想問pre-nursery 同nursery係咩分別,我咩都吾識,應該幾大個報,驚遲左報,好學校無位。

Rank: 2


48
發表於 09-10-31 11:47 |顯示全部帖子
你的小朋友幾大呀? 若果依家夠一歲就要報喇, 因為下年兩歲可以讀N1喇.

Rank: 3Rank: 3


475
發表於 09-10-31 23:13 |顯示全部帖子
我想問,我個仔9月尾先出世,下年9月開學都未夠2歲,咁即係報今年定下年?

Rank: 4


596
發表於 09-11-2 14:52 |顯示全部帖子
總之你個B係2008出世就要開始報PN

Rank: 4


512
發表於 09-11-2 14:55 |顯示全部帖子
其實可以打電話去問問你嘅情況,有D學校會照收表做後備,有D就會叫你下年先報,果D就要下年先報得傢啦,我都係,囡囡08年9月出世,叫我照報果D,我先寄傢咋!

Rank: 4


578
發表於 09-11-7 16:44 |顯示全部帖子
間間學校都唔同, 最好打電話去問
http://hk.myblog.yahoo.com/carmantong514