- 在線時間
- 34 小時
- 最後登錄
- 22-4-17
- 國民生產力
- 15
- 附加生產力
- 38
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 38
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 91
- UID
- 49952

|
我上星期已經買左,我覺得買中碼好d,佢地D細碼同中碼差唔多。今天好涷,所以比佢著左返學
原帖由 fongbonnie 於 09-10-30 13:27 發表 
大家買咗冬季校服/運動服未? 上次返學校出席活動時吾醒起要買運動服, e+都唔知請老師幫忙買咩size好。原本諗住月尾先至換季, 慢慢買校服都唔遲, 點知天氣突然轉冷, 想自行換季都唔得, 真失策。 ... |
|