關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 直資收生!
發新帖
查看: 694|回覆: 4
go

直資收生!

Rank: 5Rank: 5


1123
發表於 09-10-27 17:45 |顯示全部帖子
如果在直資注冊了,可否再去其他直資學校注冊呢?
http://lb3f.lilypie.com/Cvyyp8.png[/img][/url]

Rank: 3Rank: 3


121
發表於 09-10-27 17:54 |顯示全部帖子
Yes, you can!

Rank: 5Rank: 5


1123
發表於 09-10-27 18:20 |顯示全部帖子
thank you
http://lb3f.lilypie.com/Cvyyp8.png[/img][/url]

Rank: 2


77
發表於 09-10-27 22:04 |顯示全部帖子
但當如果兩間都收你嘅時候,你最好儘快決定讀邊間,唔好霸住個位,因為有校長同我講,有啲狗人一直霸到開學先放返出黎.

Rank: 3Rank: 3


155
發表於 09-10-28 00:07 |顯示全部帖子
霸到開學先放返出黎D家長又過份D應罰,比人話係狗人,幾無廉耻,其實教育局應改下制啦,6月大抽獎完大家應決定,如直資的學位應一月落實啦,反正都無得大抽獎,教仔入學讀書前教下自己不要自私先!