- 在線時間
- 1232 小時
- 最後登錄
- 17-2-21
- 國民生產力
- 398
- 附加生產力
- 1448
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-1-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2127
- 主題
- 35
- 精華
- 0
- 積分
- 3973
- UID
- 39011
 
|
計據現行計分法, 能進入此等學校的生粉/米粉, 相對其他官津一定較少 (家長兄姊教友等, 本身都已經係靚麵粉關係, 又或住某些高尚住宅區都反映了, 呢個係客觀事實, 用某些個別 case 來分析就無咩意思). 即使如此, 華仁近幾年都面對轉唔轉直資的問題. 有唔真係唔係學校想轉, 而係事實上面對來不同方面的壓力.
而且, 不少學校都有辦法篩走生粉米粉.
反而,很欣賞天主教學校如LS , MCS, St. Mary, St. Jo, 華仁...的堅持,真正做到有教無類,並非順口開河,而且確把生粉、米粉也能造出靚麵包! |
|