- 在線時間
- 46 小時
- 最後登錄
- 16-10-1
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 389
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-2-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 112
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 505
- UID
- 181715

|
原帖由 AnnieMak 於 09-10-27 17:22 發表 
我都想幫囡囡報讀呀! 但係囡囡2008年9月底出生,要幾時先開始報名呢? 佢係細B 喎! 面試難嗎?多人報讀嗎? 有沒有媬母車接送往油尖旺區呢?我住奧運站的
hi ,我個仔都係9月頭BB,我十月頭已經報左呢間,但我上星期打去問幾時有得in,佢話無咁快wor,下年2月左右先開始in,所以無咁快會收到信,等我下星期打去問下先。
我都係住奧運架,不過唔知有無校巴可到,因為我無諗住要搭,所以無問到,但70號van仔可到架^^希望幫到你啦... |
|