關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 如果第一round得咗.....
發新帖
查看: 1140|回覆: 1
go

如果第一round得咗..... [複製鏈接]

Rank: 1


8
1#
發表於 09-10-25 18:05 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
咁之前註冊咗既私校, 仲可唔何以keep住個學位? 諗清楚先最後作決定呢?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4330
2#
發表於 09-10-25 19:26 |只看該作者
私校當然可以,但直資有不可以啦


原帖由 ppat 於 09-10-25 18:05 發表
咁之前註冊咗既私校, 仲可唔何以keep住個學位? 諗清楚先最後作決定呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖