關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 2166|回覆: 2
go

飯錢問題 [複製鏈接]

Rank: 1


20
1#
發表於 09-10-15 13:12 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
各位有訂飯盒的家長:

請問你地有無留意到10月16日學校放假,咁點解午膳供應商都收個日飯錢.上月停課既飯錢供應商點解無係呢個月扣返.
   0    0    0    0

Rank: 1


20
2#
發表於 09-10-16 09:50 |顯示全部帖子
我諗住打去問供應商,(我成日都唔記得 ),午飯費用問題都應該唔關學校事.

Rank: 1


20
3#
發表於 09-10-17 14:31 |顯示全部帖子
原來係咁,唔該晒!

原帖由 stella2005 於 09-10-16 23:36 發表
我上星期打過電話俾飯商問過有關停課期間飯錢的問題, 飯商負責人話會在遲些退回現金券給同學的。睇下10月尾訂飯的時候有冇夾理現金券啦。如果冇的話, 到時再打去問下。 ...
‹ 上一主題|下一主題