註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
原帖由 stella2005 於 09-10-16 23:36 發表 我上星期打過電話俾飯商問過有關停課期間飯錢的問題, 飯商負責人話會在遲些退回現金券給同學的。睇下10月尾訂飯的時候有冇夾理現金券啦。如果冇的話, 到時再打去問下。 ...