關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 聖瑪加利2nd interview
查看: 11644|回覆: 117
go

聖瑪加利2nd interview

Rank: 3Rank: 3


104
發表於 09-10-12 22:46 |顯示全部帖子
我想問吓, 第二輪interview之後個程序係點?  幾耐會知道結果?  仲會唔有第三輪?

thanks.

Rank: 4


987
發表於 09-10-12 22:48 |顯示全部帖子
今早都收到囝囝可以2nd interview, 也想知道以上問題啊?


101
發表於 09-10-12 23:06 |顯示全部帖子
請問你們第一輪面試係幾時in?
我小朋友30/9 in,家陣都未有消息

Rank: 3Rank: 3


104
發表於 09-10-12 23:13 |顯示全部帖子
我係9/29.


101
發表於 09-10-12 23:19 |顯示全部帖子
原帖由 hatfield 於 09-10-12 23:13 發表
我係9/29.


希望你小朋友面試成功

原來我和你小朋友第一輪面試只係相差一日,如果呢個星期收唔到電話,睇怕都係無乜機會啦!

Rank: 3Rank: 3


305
發表於 09-10-12 23:21 |顯示全部帖子
[quote]原帖由 hatfield 於 09-10-12 22:46 發表
我想問吓, 第二輪interview之後個程序係點?  幾耐會知道結果?  仲會唔有第三輪?

各位團友 :

我喺8月23日交表, 即日安非月8月26日第一次面試,
係9月2日收電話(手提) 約9月6日第二次面試.
9月17日收到信通知被取錄.

第二次面試內容如下:

首先,小朋友自己跟職員進入會議室, 由一位副校及英文科主任接見, 大約10-15分鐘, 職員會叫家長進入會議室, 一齊由校員接見.
副 : xx媽咪, 我有啲擔心你小朋友啲中文喎
我: 點解呢 ?
副: 頭先, 我用中文問小朋友, 佢答答吓都用返英文回覆, 係咪好細個已用英文溝通呀 ?
爸: ...係呀, 佢講中文有啲怪怪地...
副:..哦...唔怪之得啦, 咁樣...我地會比較擔心中文嗰方面...
我: ...(徐徐地係個手袋攞出一張剛由幼稚園頒發的 "中文科學科獎") 其實我都有啲奇怪呀, 亞仔學校啱啱派咗成績 (因之前流錦停學, 開學後才補考) 佢仲攞咗班裡面中文科最好嗰個獎...
副: ...嘩...(即時o咀)咁呀...咁呀...(期間佢不停係張紙裡面  寫嘢) 咁...頭先問到小朋友, 問佢星期日, 你地帶佢去邊度玩, 佢凈係識講 swimming...咁...小朋友仲有無其他活動呀 ?
我: (帶引亞仔講, 平時星期日佢既活動)
仔:打hocky呀...
副 : ...(不停寫嘢係張紙仔度)...
亞仔 : ..(開始有啲不耐煩, 落咗chair, 行咗去 "抄"我個手袋 ,當時好驚佢攞我部手提出嚟話要打機, 好彩, 帶咗本圖書, 於是亞仔攞咗本圖書, 放係枱面自己睇....真係一額汗)
副 :...(表情, 好滿意,  雖然走開咗, 原來去"抄"本圖書睇)

最後, 由英文科老師, 講解吓學校編班情況, 制度, (有抜尖班..等等) 但係都未同你講收定唔收...

profile內有 :

1)學校成績表
2)學spanish cert (2-3年)
3)劍橋-15個盾
   (如果, 有呢張cert, 必入, 因呢間學校好buy)
其他嘢--無

第二次面試緊記 :

1)帶定小朋友鐘意既圖書 1-2本喺手袋
2)小朋友==不用刻意著得==老積
3)父母==一般 (恤衫+牛記也可)


以上資料都好詳細, 希望幫到各位團友啦 !!

努力, 加油 !!!

Rank: 3Rank: 3


146
發表於 09-10-12 23:30 |顯示全部帖子
My daughter 1st interview on 14/09, 2nd interview on 10/10.


原帖由 kiss'bb 於 09-10-12 23:06 發表
請問你們第一輪面試係幾時in?
我小朋友30/9 in,家陣都未有消息

Rank: 2


69
發表於 09-10-13 00:07 |顯示全部帖子
原帖由 hatfield 於 09-10-12 22:46 發表
我想問吓, 第二輪interview之後個程序係點?  幾耐會知道結果?  仲會唔有第三輪?

thanks.

第二輪in完後一個月內會有信通知你是否被取錄?不會有第三輪interview.

Rank: 2


69
發表於 09-10-13 00:14 |顯示全部帖子
原帖由 kakaloklok 於 09-10-12 23:21 發表
[quote]原帖由 hatfield 於 09-10-12 22:46 發表
我想問吓, 第二輪interview之後個程序係點?  幾耐會知道結果?  仲會唔有第三輪?

各位團友 :

我喺8月23日交 ...

資料好詳細呀...可惜我喺見到你呢d資料前已經做左second interview啦....請問你做完second interview一般要等幾耐先會收到通知取錄信架????

Rank: 3Rank: 3


453
發表於 09-10-13 09:49 |顯示全部帖子

聖瑪加利2nd interview

請問1st Interview, 是什樣? 會問乜呢?
THANKS.

Rank: 5Rank: 5


3327
發表於 09-10-13 10:44 |顯示全部帖子
你仔仔係英文, 中文同西班牙文都有唔錯既成績, 呢點係smc好buy架, 學校比較注重language, 所以語文好既小朋友會易入d.

原帖由 kakaloklok 於 09-10-12 23:21 發表
[quote]原帖由 hatfield 於 09-10-12 22:46 發表
我想問吓, 第二輪interview之後個程序係點?  幾耐會知道結果?  仲會唔有第三輪?

各位團友 :

我喺8月23日交 ...

Rank: 3Rank: 3


104
發表於 09-10-13 10:45 |顯示全部帖子
唔該哂, kakaloklok.

果封取錄信要求妳幾時去註冊?
有無要求妳放棄自行收生結果?

Rank: 5Rank: 5


3255
發表於 09-10-13 13:09 |顯示全部帖子
我小朋友都係30/9 in,家陣都未有消息....

原帖由 kiss'bb 於 12/10/2009 23:19 發表


希望你小朋友面試成功

原來我和你小朋友第一輪面試只係相差一日,如果呢個星期收唔到電話,睇怕都係無乜機會啦!
"Being the richest man in the cemetery doesn't matter to me.... Going to bed at night saying we've done something wonderful... that's what matters to me."
    -Steve Jobs-

Rank: 3Rank: 3


483
發表於 09-10-13 13:15 |顯示全部帖子
kakaloklok


please check pm

thanks

原帖由 kakaloklok 於 09-10-12 23:21 發表
[quote]原帖由 hatfield 於 09-10-12 22:46 發表
我想問吓, 第二輪interview之後個程序係點?  幾耐會知道結果?  仲會唔有第三輪?

各位團友 :

我喺8月23日交 ...

Rank: 3Rank: 3


179
發表於 09-10-13 15:52 |顯示全部帖子
the vice-principal told us it's 1 month after second interview, but we got the acceptance letter 4 days later after the interview.

原帖由 deyond 於 09-10-13 00:14 發表

資料好詳細呀...可惜我喺見到你呢d資料前已經做左second interview啦....請問你做完second interview一般要等幾耐先會收到通知取錄信架????

Rank: 3Rank: 3


305
發表於 09-10-14 04:13 |顯示全部帖子
原帖由 G-Ma 於 09-10-13 10:44 發表
你仔仔係英文, 中文同西班牙文都有唔錯既成績, 呢點係smc好buy架, 學校比較注重language, 所以語文好既小朋友會易入d.


...都係啱啱達標啫...(好彩, 好彩..)

Rank: 3Rank: 3


305
發表於 09-10-14 04:16 |顯示全部帖子
原帖由 hatfield 於 09-10-13 10:45 發表
唔該哂, kakaloklok.

果封取錄信要求妳幾時去註冊?
有無要求妳放棄自行收生結果?


1)係9月17日收到信, 隻c6第二日就即刻叫我去學校註冊
   (信件內註明, 於9月26日之前要註冊, 否則當放棄)

2)有, 係註冊嗰日即刻簽埋consent放棄抽獎

Rank: 5Rank: 5


3255
發表於 09-10-14 10:01 |顯示全部帖子
dear kakaloklok,
thanks for the infos as well!



原帖由 kakaloklok 於 14/10/2009 04:16 發表


1)係9月17日收到信, 隻c6第二日就即刻叫我去學校註冊
   (信件內註明, 於9月26日之前要註冊, 否則當放棄)

2)有, 係註冊嗰日即刻簽埋consent放棄抽獎
...
"Being the richest man in the cemetery doesn't matter to me.... Going to bed at night saying we've done something wonderful... that's what matters to me."
    -Steve Jobs-

Rank: 5Rank: 5


3327
發表於 09-10-14 12:51 |顯示全部帖子
Welcome to our big family!!


原帖由 kakaloklok 於 09-10-14 04:13 發表


...都係啱啱達標啫...(好彩, 好彩..)

Rank: 5Rank: 5


1521
發表於 09-10-14 13:02 |顯示全部帖子
May I know if the interview is conducted in Chinese or Eng?  Or both?