關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 獻主會聖馬善樂小學 開學一個了,成日都覺時間唔夠用..
發新帖
查看: 3499|回覆: 2
go

開學一個了,成日都覺時間唔夠用..

Rank: 4

醒目開學勳章


503
發表於 09-10-8 14:00 |顯示全部帖子
開學一個了,成日都覺時間唔夠用..晚晚放工睇功課温習都要攪到成十一點先瞓 點算好?

Rank: 1


5
發表於 09-10-12 22:16 |顯示全部帖子
咁你仔仔會唔會唔夠訓呀...

Rank: 4

醒目開學勳章


503
發表於 09-10-19 17:30 |顯示全部帖子
原帖由 NICOLELEEMAMA 於 09-10-12 22:16 發表
咁你仔仔會唔會唔夠訓呀...

初初都會架..而家試緊教佢時間掌握..要佢系一個鐘內做晒功課..再每日都同佢溫習默書(分開幾part溫)...開始有改善..但仍較心散...我又唔想用强迫方法..怕會令佢抗拒讀書..所以都仲好頭痛..老公又無時間同耐性去幫手..只有我一個去處理