關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 {兒童 發展及學習評估 報告表} 是什麼 ?? ...
發新帖
查看: 1681|回覆: 2
go

{兒童 發展及學習評估 報告表} 是什麼 ?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3591
1#
發表於 09-10-1 23:55 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
K1 報名要用, 點做呢??
請指教, Thanks!!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1127
2#
發表於 09-10-2 10:02 |只看該作者
通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.
原帖由 kkyyho 於 09-10-1 23:55 發表
K1 報名要用, 點做呢??
請指教, Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3591
3#
發表於 09-10-2 10:27 |只看該作者
如果冇讀N1, 只有番playgroup, 咁點呢??? Thanks!!





原帖由 tpmak 於 09-10-2 10:02 發表
通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖