註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原帖由 kkyyho 於 09-10-1 23:55 發表 K1 報名要用, 點做呢?? 請指教, Thanks!!
原帖由 tpmak 於 09-10-2 10:02 發表 通常是小朋友有上N1, 學校提供的報告, 好多學校都係如果小朋友申請K1, 就唔需要, 如果學校需要家長提供係個人profile.