- 在線時間
- 45 小時
- 最後登錄
- 10-4-14
- 國民生產力
- 43
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 61
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 104
- UID
- 143180
 
|
原帖由 heidi746 於 09-10-1 19:13 發表 
仔仔小六時是band 1, 現讀沙官中一, 一直好想入九龍華仁, 小六時有機會interview 但最終入不到. 統一派位亦因隨機number問題入不到,很不開心, 因有同學成績比他差也入到. 他開學後仍有不甘, 請問知唔知九龍華仁是否 ...
heidi,
你囝囝點解咁想入九華? 其實沙官成績比九華好,校風亦唔錯架。 |
|