關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 天神嘉諾撒vs嘉諾撒聖家(九龍塘)
發新帖
查看: 2006|回覆: 5
go

天神嘉諾撒vs嘉諾撒聖家(九龍塘)

Rank: 3Rank: 3


165
發表於 09-9-26 23:28 |顯示全部帖子
第一階段,唔知天神和聖家怎揀??請帮帮我!!多謝哂!

Rank: 5Rank: 5


1496
發表於 09-9-27 13:46 |顯示全部帖子
兩間都好好,博下聖家囉.
無知是福

Rank: 6Rank: 6


6160
發表於 09-9-27 14:43 |顯示全部帖子
原帖由 brian61950 於 09-9-27 13:46 發表
兩間都好好,博下聖家囉.
天神la,同聖瑪利一條龍bor!

Rank: 3Rank: 3


165
發表於 09-9-27 21:51 |顯示全部帖子
我都係想博聖家..多點學位多點機會!多謝哂!
原帖由 brian61950 於 09-9-27 13:46 發表
兩間都好好,博下聖家囉.

Rank: 4

醒目開學勳章


563
發表於 10-9-7 14:38 |顯示全部帖子
聖家有咩過人之處 ?? 是否英文中學?
聖家係咪有2間, 有否分別??

Rank: 5Rank: 5


1179
發表於 10-9-7 19:40 |顯示全部帖子
請問你有幾多分 ??