- 在線時間
- 22 小時
- 最後登錄
- 13-3-14
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 31
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-5-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 201
- 主題
- 14
- 精華
- 0
- 積分
- 237
- UID
- 22988
 
|
原帖由 totochu 於 09-9-24 09:59 發表 
聽老師說,今年的歌深過去年好多,剛剛望過D譜,又好似真係喎, 大家有無同感?
係呀~我都覺今年d歌深左, 我聽完首Grade 7,哇....真係嚇左一跳,我覺得好似仲深過上年嘅8級, 我亞仔都話咪搞佢呀, 所以今年參加左12歲以下協奏曲~ |
|