- 在線時間
- 94 小時
- 最後登錄
- 10-1-14
- 國民生產力
- 138
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-4-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 533
- 主題
- 44
- 精華
- 0
- 積分
- 671
- UID
- 44058

|
呢間信義出名多有特殊需要的小朋友讀
因為佢地對呢方面好有經驗,所以會較多呢d小朋友
各有所需,如果你既小朋友有需要都唔係壞事
不過最怕就係太多老師都唔知攪唔攪得惦
聽聞有d學校一班有半班係特殊需要的小朋友,
你可以想下上堂既情形會點,
我都聽過人地介紹呢間好,不過我想小朋友見多d 叻既小朋友同埋有進步,所以我會俾佢讀無咁多特殊需要的小朋友既學校,唔好誤會,我小朋友都係有特殊需要的 不過我想佢向前多d,唔好再沿地踏步
原帖由 babycherry22 於 09-9-21 19:34 發表 
老師應該好好,
不過,要留意好多有特殊需要的小朋友也會選呢間,不如你再問下 |
|