關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 現在有什麼學校收2007年3月出生的小朋友讀書.... ...
發新帖
查看: 1332|回覆: 4
go

現在有什麼學校收2007年3月出生的小朋友讀書....

Rank: 1


15
發表於 09-9-19 00:47 |顯示全部帖子
現在有什麼學校收2007年3月出生的小朋友讀書....我的小朋友現在讀緊playgroup, 一星期返3 天9am-11:30am $3260 我想佢返足5日, 唔知仲有邊間學校仲收插班生呢?可否介紹一下....咁係唔係讀N1呀.

[ 本帖最後由 kikinlala 於 09-9-19 00:48 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
發表於 09-9-19 07:09 |顯示全部帖子
你要打去個別學校問喎~ 係呀~係N1呀!
基本上呢個時候揾插班都多數係細仔, 咁你係大仔應該好d嘅~

Rank: 2


57
發表於 09-9-19 22:41 |顯示全部帖子
係只讀到N1先但依家報已遲喇,你睇吓有冇可插班喇.
因我個仔都係0307出世,依家都讀緊N1做大仔.

Rank: 1


15
發表於 09-9-19 23:19 |顯示全部帖子

回覆 3# bosco媽咪 的文章

thank you very much.....

Rank: 1


15
發表於 09-9-19 23:20 |顯示全部帖子

回覆 2# kerkermui 的文章

thank you very much...