關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 YORK 面試通知?
發新帖
查看: 1235|回覆: 9
go

YORK 面試通知?

Rank: 3Rank: 3


335
發表於 09-9-18 22:25 |顯示全部帖子
請問有沒有人報佐 york 同埋已經收到面試既通知呀? 我見佢過佐我數但仲都未收到面試通知..........有d 擔心係唔係寄失佐?

Rank: 3Rank: 3


371
發表於 09-9-19 12:23 |顯示全部帖子
我都報咗, 仲未收到面試通知, 不過之前收到佢哋寄回字條, 話收到我張application form 囉!!!

原帖由 Karen2009 於 09-9-18 22:25 發表
請問有沒有人報佐 york 同埋已經收到面試既通知呀? 我見佢過佐我數但仲都未收到面試通知..........有d 擔心係唔係寄失佐?mouth:" />

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1287
發表於 09-9-19 12:30 |顯示全部帖子
原帖由 Karen2009 於 09-9-18 22:25 發表
請問有沒有人報佐 york 同埋已經收到面試既通知呀? 我見佢過佐我數但仲都未收到面試通知..........有d 擔心係唔係寄失佐?mouth:" />


照計如果你郵寄,
佢收到你張支票先過到數,
咁應該係無寄失啦~

Rank: 3Rank: 3


335
發表於 09-9-19 12:39 |顯示全部帖子
無呀...佢連回條都無寄返俾我呀. 但就已經過佐數, 所以有 d 擔心係唔係佢地寄返俾我果封信寄失佐.......因為都過佐數成 2 個幾星期了.....

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1812
發表於 09-9-19 14:34 |顯示全部帖子
我打過電話去問, 佢話大仔應該10月會interview

Rank: 3Rank: 3


380
發表於 09-10-4 02:19 |顯示全部帖子
原帖由 Karen2009 於 09-9-19 12:39 發表
無呀...佢連回條都無寄返俾我呀. 但就已經過佐數, 所以有 d 擔心係唔係佢地寄返俾我果封信寄失佐.......因為都過佐數成 2 個幾星期了.....


係呀,過左數,有回條,但而家都未有信.
如果有mami收到,就通知la.

Rank: 5Rank: 5


1165
發表於 09-10-5 00:11 |顯示全部帖子
我係親身交form,我都未收到信打咗去問話排緊寄出。

Rank: 3Rank: 3


484
發表於 09-10-5 11:28 |顯示全部帖子
我都係親身去交FORM, 仲係比 CASH, 但佢冇比收據我, 佢話以寫低就得啦. ~~ 我個囡之前讀果間PLAYGROUP 幫佢 D 學生幫咗名同以在9月25日全部面晒試. 之前個老師話經佢地報名收的機會有99%.  但係咪真我就唔知啦. 但係我之前上的PLAYGROUP 覺得麻麻所以完咗一個課程以冇再報啦.~

Rank: 5Rank: 5


2504
發表於 09-10-5 14:20 |顯示全部帖子
請問係讀邊間playgroup? 即係個間playgroup 既學生25/9 就interveiw 左? 謝!



原帖由 linglingng 於 09-10-5 11:28 發表
我都係親身去交FORM, 仲係比 CASH, 但佢冇比收據我, 佢話以寫低就得啦. ~~ 我個囡之前讀果間PLAYGROUP 幫佢 D 學生幫咗名同以在9月25日全部面晒試. 之前個老師話經佢地報名收的機會有99%.  但係咪真我就唔知啦. 但係 ...

Rank: 3Rank: 3


282
發表於 09-10-5 16:34 |顯示全部帖子
我都報左,不過係親身去報的。
但都未收到通知話要in。