- 在線時間
- 52 小時
- 最後登錄
- 09-11-6
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 7
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 191
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 200
- UID
- 98066
 
|
原帖由 KOKOMAN 於 09-9-17 21:15 發表 
LS 是全港TOP FIVE 津貼學校,升中時部份學生是抽籤入去,程度當然有部份是較差,追不上要轉校都有很多選擇,
可能有些 BAND ONE尾學校都會收佢地。
但一間直資學校,學生是由學校精心挑選出來,沒有理由
讀一、兩年就話程度唔得 ...
你呢類人就係個的盲目追求名牌, 以為LV袋一定唔爛既人, 我可以話你知係好錯, 當年我親戚個仔被勸走, 唔好話band1學校,連band2都冇人肯收佢呀, 最後要搵間BAND3中學收呀....你以為LS出黎大哂咩 |
|