用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 天主教聖瑪加利大幼稚園 讀 '聖瑪加利大幼稚園' 家長入來傾傾啦!(PART 4) ...
樓主: JoJo
go

讀 '聖瑪加利大幼稚園' 家長入來傾傾啦!(PART 4)

Rank: 5Rank: 5


2510
發表於 09-6-24 15:15 |顯示全部帖子
Good News!!!!

Rank: 3Rank: 3


283
發表於 09-6-25 01:04 |顯示全部帖子
jojo,

thanks!! 已收到通告嘞! 好開心畢業典禮可以舉行, 大家到時見啦!!

Rank: 3Rank: 3


178
發表於 09-6-25 11:24 |顯示全部帖子
請問畢業禮家長使唔使著得好整齊 , 如西裙 、爸爸要恤衫西褲咁 .... ?

係咪晚宴可以 causal 啲呢 ?

Thanks

Rank: 5Rank: 5


2510
發表於 09-6-25 13:24 |顯示全部帖子
原帖由 h20471120 於 09-6-25 11:24 發表
請問畢業禮家長使唔使著得好整齊 , 如西裙 、爸爸要恤衫西褲咁 .... ?

係咪晚宴可以 causal 啲呢 ?

Thanks


   我真係無唸過喎? 我諗住全日都係牛記咋.
著到咁靚, 我點抬支長短炮出動呀.

[ 本帖最後由 yk 於 09-6-25 13:25 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


178
發表於 09-6-25 14:16 |顯示全部帖子
當然唔洗就最好啦 ! 你講得啱呀,著成咁好唔自在嘅 ...
不過我就係怕人地著得好,自己就 casual ....
睇下有冇家長知道往年啲人點著囉 ...

原帖由 yk 於 09-6-25 13:24 發表


   我真係無唸過喎? 我諗住全日都係牛記咋.
著到咁靚, 我點抬支長短炮出動呀.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13407
發表於 09-6-25 14:50 |顯示全部帖子
各位,
分享下啦...

上午時份可以著 Casual d. 但晚上就著好一點了.  因舊年我見好多家長都著得好靚呢.. (自己d 仔女就更加). 記得主題嗎?? 舊年我個仔係著.. 踢死兔呢

大人不需太隆重. 斯文一點便可了. 記住主角是他們嘛!

但我舊年既上午部份都見家長著得好斯文.. (我著牛仔褲顯得有點... 那個 ) Anyway.. 過到自己個關咪得囉

原帖由 h20471120 於 09-6-25 14:16 發表
當然唔洗就最好啦 ! 你講得啱呀,著成咁好唔自在嘅 ...
不過我就係怕人地著得好,自己就 casual ....
睇下有冇家長知道往年啲人點著囉 ...

[ 本帖最後由 JoJo 於 09-6-25 14:54 編輯 ]
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 3Rank: 3


178
發表於 09-6-26 00:21 |顯示全部帖子
JoJo,

唔該你呀。
我阿囡好開心又可以著公主裙了 !
舊年咩主題呀 ?

原帖由 JoJo 於 09-6-25 14:50 發表
各位,
分享下啦...

上午時份可以著 Casual d. 但晚上就著好一點了.  因舊年我見好多家長都著得好靚呢.. (自己d 仔女就更加). 記得主題嗎?? 舊年我個仔係著.. 踢死兔呢

大人不需太隆重. 斯文一點便可了.  ...

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13407
發表於 09-6-26 09:46 |顯示全部帖子
h20471120,
舊年主題係奧運嘛. 只叫人著奧運五環既顏色既衫 (我也忘了). 但各主角也著得很隆重出場!  
原帖由 h20471120 於 09-6-26 00:21 發表
JoJo,

唔該你呀。
我阿囡好開心又可以著公主裙了 !
舊年咩主題呀 ?
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 5Rank: 5


3542
發表於 09-6-26 23:17 |顯示全部帖子
嘩, 個風快d走啦, 6月咁快就打風, 希望對明天既畢業禮冇影響啦.  一切順利啦!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13407
發表於 09-6-28 20:10 |顯示全部帖子
昨日的畢業禮及聚餐也能順利進行. 真係要好感謝天父令個風早d 走呢.

昨日過左一個難忘的一天
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 3Rank: 3


372
發表於 09-6-30 12:20 |顯示全部帖子
我好嬲啊 ... 之前校車公司要求6月交埋7月半個月車費, 我亳無猶疑就即刻寫cheque。但阿囝將於9月轉校, 所以退學。而校車公司亦其後通知我7月份車費可於9月新學年退回, 咁我隨即(上星期五)通知校車公司阿囝嘅情況, 聽電話個女士叫我fax番個書面通知比佢哋, 以便佢哋記錄同跟進。

啱啱我再打電話比校車公司, 問佢哋收唔收到我個fax, 女士答收到, 會交比會計部攪, 但佢話佢哋會收番$100手續費, 我火都嚟埋, 但忍住度氣問點解, 佢話因為收咗嘅車費係唔可以退還嘅... 喂喂, 如果收咗嘅車費係唔可以退, 咁點解今次又有special arrangement(即將7月半份退去9月), btw, 而家唔係我哋自己唔返學, 係政府頒布要停學, 阿囝無事無幹, 根本返學無問題。況且, 我都唔係要佢退6月份嘅比我(雖然6月都係返得半個月), 既然佢哋7月嗰份可以退, 點解我哋要退學而反要罰我錢... 學校知道我哋退學都立刻同我聯絡退還學卷等事宜, 反而佢哋校車公司話因為退學而要罰手續費。anyway, 我好嚴厲咁同佢講, 我覺得佢哋咁做好大問題, 如果佢係要扣我手續費的話, 我一定會向消費者委員會投訴... 錢我收番幾多我實在唔太介意(尤其已經比咗出去嘅), 但佢哋嘅辦事方法我就非常不滿 - 簡直不知所謂

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13407
發表於 09-7-2 09:51 |顯示全部帖子
jellycheng,
噢. 乜校車公司會咁做既? 學校個邊知唔知校車公司要咁做? (通知聲會好一點, 雖則校車公司既事與學校無關).

明白你既憤怒. 希望件事能得到完滿解決.

我仔學校既校車公司都有SMS 告知會退回7月份的半個月車費呢. 但未知幾時退囉!

原帖由 jellycheng 於 09-6-30 12:20 發表
我好嬲啊 ... 之前校車公司要求6月交埋7月半個月車費, 我亳無猶疑就即刻寫cheque。但阿囝將於9月轉校, 所以退學。而校車公司亦其後通知我7月份車費可於9月新學年退回, 咁我隨即(上星期五)通知校車公司阿囝嘅 ...
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 5Rank: 5


2238
發表於 09-7-5 11:40 |顯示全部帖子
jelly,

咁有無進一步消息呀? 你有得退埋好囉. 我地保姆車都無得退.

Rank: 3Rank: 3


372
發表於 09-7-6 11:08 |顯示全部帖子
jojo, tina, 校車公司覆咗我話唔會扣我手續費, 7月份嗰半個月會全數退番。

tina, 點解褓姆車無得退呀  , 佢哋又有咩理由啊

Rank: 5Rank: 5


1322
發表於 09-7-8 20:11 |顯示全部帖子
各位媽咪你地好, 我囡囡今個9月K1 la, 請多多指教

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13407
發表於 09-7-9 09:11 |顯示全部帖子
Hi Callas,
歡迎加入這裡.

在此要說唔好意思. 我見你在這裡貼了一個有關查問陪月的帖. 因與幼稚園 Topic 無關. 我刪除了. 或許你出返 BK 那邊的陪月 Topic 出 post 會多一點回覆.

恭喜你有多一名小朋友啊!

原帖由 Callas 於 09-7-8 20:11 發表
各位媽咪你地好, 我囡囡今個9月K1 la, 請多多指教
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 5Rank: 5


1322
發表於 09-7-9 10:54 |顯示全部帖子
[quote]原帖由 JoJo 於 09-7-9 09:11 發表
Hi Callas,
歡迎加入這裡.

在此要說唔好意思. 我見你在這裡貼了一個有關查問陪月的帖. 因與幼稚園 Topic 無關. 我刪除了. 或許你出返 BK 那邊的陪月 Topic 出 post 會多一點回覆.

恭喜你有多一名小朋友啊!



嘻嘻, 無相干, 我都知係unrelated topic ga la, 唔好意思就真.
其實我都係BK嗰邊search jor 一排咖啦, 有call過一些陪月,又無期, 又怕廣告, 突然想起不如係到問下, 這裡介紹會放心一點.
如果有好介紹, 都請各媽咪pm我啦^^
多謝你啊, 而家三個幾月, 成日都好眼瞓啊

Rank: 5Rank: 5


3950
發表於 09-7-9 11:35 |顯示全部帖子
Callas,

你的小朋友將入讀那一班??
你剛有小朋友想找陪月??



原帖由 Callas 於 09-7-9 10:54 發表
[quote]原帖由 JoJo 於 09-7-9 09:11 發表
Hi Callas,
歡迎加入這裡.

在此要說唔好意思. 我見你在這裡貼了一個有關查問陪月的帖. 因與幼稚園 Topic 無關. 我 ...

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


13407
發表於 09-7-9 11:35 |顯示全部帖子
Callas,
噢.. 眼訓真係好難頂的. 中午用lunch take a nap!

陪月呢. 你有冇找過一些陪月中心. 不過有人介紹又係好d.

我個陣沒有請陪月. 所以幫你唔到.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛

Rank: 5Rank: 5


1322
發表於 09-7-9 13:25 |顯示全部帖子
原帖由 七點半 於 09-7-9 11:35 發表
Callas,

你的小朋友將入讀那一班??
你剛有小朋友想找陪月??


上幼孝呀, 你小朋友那呢? 可能係同班同學仔喎
係呀, 有冇好介紹呢?