- 在線時間
- 90 小時
- 最後登錄
- 20-8-19
- 國民生產力
- 32
- 附加生產力
- 1335
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 467
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 1834
- UID
- 18618
 
|
我覺得boxhill的中文好好喎, 我本身都是中文系出身, 我頗欣賞他們教學好認真, 單是筆劃, 老師都參考了多套辭典和權威才訂定, 而且好少幼稚園像boxhill. 請有大學學位的老師教中文. 我個仔讀K3, 現在也會寫句子. 我有時反而覺得太深tim, 例如要寫午餐,鱷魚.
另外, boxhill的k1,k2班八成以上是外國人, 好多在馬鞍山海澄軒酒店住的外國小朋友會去boxhill讀. 例如囝囝去年讀k2, 一班13人, 只有3個本地人, 有歐洲人, 有美國, 韓國, 日本, 印度, 台灣, 聯合國般, 小朋友之間自自然然會用英文溝通.
不過, 因為好多外國小朋友到5歲會轉去啟新讀G1, 所以到k3就變左八成係本地小朋友.
普通話每周得一堂, 普通交談和唱唱兒歌. 數學用英文教. 教下1-100 和普通概念, 未有加減數學.
原帖由 小曳人 於 09-9-16 09:12 發表 
我都住MOS, 都研究過think 同boxhill (不過唔清楚anfield)
其實睇完你個post, 都唔知你想要d乜, 到底中文重要定英文重要?
如果你想第時讀傳統小學, boxhill唔啱你, 佢行國際課程, 注重英語溝通
think就行兩文三語, ... |
|