關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 Think, Boxhill, Anfield's嘅家長, 可否解答, many than ...
發新帖
查看: 3981|回覆: 19
go

Think, Boxhill, Anfield's嘅家長, 可否解答, many thanks!


308
發表於 09-9-13 13:13 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
發表於 09-9-16 09:12 |顯示全部帖子
我都住MOS, 都研究過think 同boxhill (不過唔清楚anfield)
其實睇完你個post, 都唔知你想要d乜, 到底中文重要定英文重要?
如果你想第時讀傳統小學, boxhill唔啱你, 佢行國際課程, 注重英語溝通
think就行兩文三語, 中文會明顯地好過boxhill..
至於你講話4k-6k嘅學校, 大部份都係國際學校, 就算係九龍塘好出名嘅KG都唔過4k一個月(半日)...


1049
發表於 09-10-8 01:52 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1127
發表於 09-10-8 11:08 |顯示全部帖子
我選嘉得麗, 因為我選行較傳統教育路線
原帖由 BabaTed 於 09-10-8 01:52 發表
我又係住MOS, 所以呢幾間都全部睇過, 同埋我上過ANFIELD PLAYGROUP

不過我都覺得你最好諗清楚你想俾小朋友行咩路先, 究竟係想傳統定國際, 因為無論教學模式及課程都好唔同, 選小學時好難轉軚 (唔係唔得, 難D同家長 ...

Rank: 5Rank: 5


1127
發表於 09-10-8 11:09 |顯示全部帖子
請問你對anfield 的印象比你係點?
原帖由 BabaTed 於 09-10-8 01:52 發表
我又係住MOS, 所以呢幾間都全部睇過, 同埋我上過ANFIELD PLAYGROUP

不過我都覺得你最好諗清楚你想俾小朋友行咩路先, 究竟係想傳統定國際, 因為無論教學模式及課程都好唔同, 選小學時好難轉軚 (唔係唔得, 難D同家長 ...


1049
發表於 09-10-14 01:58 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


308
發表於 09-10-15 19:35 |顯示全部帖子

回覆 6# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1049
發表於 09-10-17 19:41 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


308
發表於 09-10-18 01:15 |顯示全部帖子

回覆 8# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1049
發表於 09-10-19 20:37 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


308
發表於 09-10-20 14:12 |顯示全部帖子

回覆 10# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1049
發表於 09-10-21 00:09 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


308
發表於 09-10-21 00:39 |顯示全部帖子

回覆 12# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


308
發表於 09-10-22 20:01 |顯示全部帖子

回覆 12# BabaTed 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1049
發表於 09-10-22 20:23 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1834
發表於 09-11-7 01:50 |顯示全部帖子
我覺得boxhill的中文好好喎, 我本身都是中文系出身, 我頗欣賞他們教學好認真, 單是筆劃, 老師都參考了多套辭典和權威才訂定, 而且好少幼稚園像boxhill. 請有大學學位的老師教中文. 我個仔讀K3, 現在也會寫句子. 我有時反而覺得太深tim, 例如要寫午餐,鱷魚.
另外, boxhill的k1,k2班八成以上是外國人, 好多在馬鞍山海澄軒酒店住的外國小朋友會去boxhill讀. 例如囝囝去年讀k2, 一班13人, 只有3個本地人, 有歐洲人, 有美國, 韓國, 日本, 印度, 台灣, 聯合國般, 小朋友之間自自然然會用英文溝通.
不過, 因為好多外國小朋友到5歲會轉去啟新讀G1, 所以到k3就變左八成係本地小朋友.
普通話每周得一堂, 普通交談和唱唱兒歌. 數學用英文教. 教下1-100 和普通概念, 未有加減數學.
原帖由 小曳人 於 09-9-16 09:12 發表
我都住MOS, 都研究過think 同boxhill (不過唔清楚anfield)
其實睇完你個post, 都唔知你想要d乜, 到底中文重要定英文重要?
如果你想第時讀傳統小學, boxhill唔啱你, 佢行國際課程, 注重英語溝通
think就行兩文三語,  ...

Rank: 1


1
發表於 09-11-11 09:49 |顯示全部帖子
剛剛先睇到依個post,我地都係住係MOS,其實一直都對Leapfrog有興趣! 好想問多o的依間學校o的野....最想知既其實係吾係好遠ka?有無校巴?MOS好似無直接車到!會吾會NewSong近o的?

Thanks.

Rank: 5Rank: 5


1541
發表於 09-11-16 14:36 |顯示全部帖子
我都覺得Boxhill 很好, 老師又有愛心, 我阿女返得好開心, 佢哋用英文做母語教學附加國語, 現在阿女用英文溝通無物問題, 仲鍾意講英文添.

Rank: 5Rank: 5


3107
發表於 09-11-24 13:44 |顯示全部帖子
原帖由 la5711 於 09-11-7 01:50 發表
我覺得boxhill的中文好好喎, 我本身都是中文系出身, 我頗欣賞他們教學好認真, 單是筆劃, 老師都參考了多套辭典和權威才訂定, 而且好少幼稚園像boxhill. 請有大學學位的老師教中文. 我個仔讀K3, 現在也會寫句子. 我有 ...


la5711, 真係好多謝您咁詳細剖析BOXHILL, 令我對佢的認識多咗好多, 尤其是中文教育.

如果我只係考慮N1係沙田區讀, 而主要的目標是將英文底子打好. 由K1開始, 可能會考慮九龍塘英文好的學校. 咁您覺得我選BOXHILL定係HKPS(ASCOT)好呢?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1435
發表於 10-6-3 15:45 |顯示全部帖子
BOXHILL 易唔易入?INTERVIEW 考些甚麼?THX。