關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 荃灣天佑小學
查看: 14497|回覆: 24
go

荃灣天佑小學 [複製鏈接]

Rank: 2


40
1#
發表於 09-9-9 20:17 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
呢間小學歷史悠久,而且中一派位達50%以上band 1,雖然校舍細小,但學術性強,點解無人討論?我只想收集此意見,作為參考.謝謝.

Please give me any advise for Tin Yau primary school . I hope someone to help discussed these school because of I think this school better than other.Thank you very much......
   0    0    0    0


778
2#
發表於 09-9-10 19:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


40
3#
發表於 09-9-10 19:32 |只看該作者
點解有人睇無人回應?唔通荃灣區無人認識呢間學校?我非荃灣居民都識各位幫幫手俾意見.謝謝......


Why anyone used to read the question but nobody answer me?Please give me any opinion on this school.Thank you .....

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20578
4#
發表於 09-9-11 11:05 |只看該作者
其實荃灣區有好多好的小學, 所以家長會考慮其他外在因素, 天佑位於舊區, 附近街市, 舊樓, 相比一些又新又大的學校就會冇咁吸引. 新移民家庭會選擇, 因為不需要搭校車, 省回一筆校車費. (不過新移民學生有d都好勤力同有上進心, 睇你點睇)
教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

Rank: 4


699
5#
發表於 09-9-11 14:56 |只看該作者
校舍小, 活動空間不足, 不太合好動的小朋友, 而課外活動亦偏向靜態.

但每級只有二班, 老師較易熟識每位小朋友, 資源較較集中.

原帖由 chanmok 於 09-9-9 20:17 發表
呢間小學歷史悠久,而且中一派位達50%以上band 1,雖然校舍細小,但學術性強,點解無人討論?我只想收集此意見,作為參考.謝謝.

Please give me any advise for Tin Yau primary school . I hope someone to help discuss ...

Rank: 2


40
6#
發表於 09-9-11 16:36 |只看該作者
多謝各位意見但本人並非新移民,只鍾情於該校之學術成績,但又怕小女讀唔上,因我參觀過多間小學-又話活動又話學術+活動,到最後咪又係要谷,為左升中派位成績而令學校聲譽增加從而多人報名入讀.其實我自己都好矛盾,又怕讀唔上又怕根基打得唔好,正所謂玉不啄不成器,大家點睇?又俾意見......

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20578
7#
發表於 09-9-11 20:24 |只看該作者
原帖由 chanmok 於 09-9-11 16:36 發表
多謝各位意見但本人並非新移民,只鍾情於該校之學術成績,但又怕小女讀唔上,因我參觀過多間小學-又話活動又話學術+活動,到最後咪又係要谷,為左升中派位成績而令學校聲譽增加從而多人報名入讀.其實我自己都好矛盾,又怕 ...


咁就好睇你小朋友咩性格而揀咩學校.  我個人就著重校風同學校附近的環境, 我唔想個小朋友學埋晒d曳野, 始終要讀6年, 最緊要讀得開心同品格良好.
教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

Rank: 4


665
8#
發表於 09-9-12 02:47 |只看該作者
啲家長年紀細或者係新移民都可能唔多識這間小學,當年(196x-7x)好嚴,考升中試成績都好好,可以升讀女拔、QE、九華、男拔等都大不乏人,考得差少少都選擇當年荃灣兩名校荃官和荃濟 (當年林護新校比較前兩間渣好多),不過街坊學生多數屬於窮人家庭(工廠勞工),就算升中試入到女拔呢啲貴族學校都被有錢女歧視和排擠,無晒自尊心,人哋多數名車擺晒門口接放學,果啲街坊學生就搭九巴啲單層手波,副偈係車頭的巴士,單程閒閒地一個半鐘頭先返到荃灣。

雖然依家又話佢校舍細,無乜活動,死谷,無乜學生,多年來天主教會辦這小小的學校培育了無數人才,受過它的栽培今日成才的舊生及其子女,都請上來發表吓。我雖然不是它的舊生,不過細細個屋企好窮,曾經係這間小學門口排隊,領取他們為街坊免費派發的麵條回家煮嚟開餐,唔係粗嘢嚟,好滑和好食,佢地係用個心去幫助窮人,唔係依家啲人做埋啲沽名釣譽的所謂善事。得人恩果千年記,無論天佑小學變成點,我都一樣尊敬,特別是當年學校的天主教會修女和神父。

[ 本帖最後由 greendotdot 於 09-9-12 14:17 編輯 ]


778
9#
發表於 09-9-12 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


665
10#
發表於 09-9-12 14:14 |只看該作者
原帖由 kiukiudaddy 於 09-9-12 11:44 發表
完全同意天佑當年是在荃灣區最頂尖的小學,但時代不斷在變,在先天不足的情況下,家長另有選擇都唔可以叫做「忘恩負義」,或者捐下錢俾母校改善教學設施都係好。(不過我唔係天佑畢業生。)
另外「谷」都係一個問題,要睇小朋友 ...


或者我表達得不好,我其實衹是期望受過它栽培成才的人都上來發表吓,確實是用詞不當,更加唔係話強迫人選擇學校,學校是否適合貴子女才是先決條件!

不過,「谷」學生係香港填鴨式教育的主要特色,有啲學校包裝得好就係將「明谷」變為「暗谷」,咁家長咪一廂情願地稱讚它們嘅理念如何...這可算是騙騙自己的美麗謊言?事實遊戲規則始終不變,始終都要分勝負呀!子女小學成績決定中學讀啲乜嘢學校,派到間Band3尾中學讀新高中捱足六年,對他們身心成長又有乜嘢影響?

所以十個教育局高官,十個的子女都是在香港讀國際學校,或者到海外升學,連陳維安的子女都如是,家長還可以一廂情願地依賴他們改革教育政策嗎?揾我地啲囝囡做白老鼠當然唔會手軟啦,針唔拮到肉唔知痛。

Rank: 2


40
11#
發表於 09-9-12 23:38 |只看該作者
多謝各位寶貴意見,我自己開始覺得無論小朋友谷得定唔谷得,佢呢家條路係由我幫佢選擇,因佢不懂選擇,第時大個佢自己選擇返,做家長想子女有好將來,唔係要佢做成功人仕,月入幾十萬,最低限度自己可以照顧自己,但呢個世界邊有免費午餐,先苦而後甜,我只能幫佢無咁苦,唔谷得都要谷,總好過唔谷,我唔知我理論對與錯?家長只能盡全力幫佢做一個有用的人並非遺禍人闊,大家又點睇?

Rank: 4


614
12#
發表於 09-9-13 00:35 |只看該作者
gracelam,認同你的看法,若朝這方向有那些選擇?附近區域亦可.
原帖由 gracelam 於 09-9-11 20:24 發表


咁就好睇你小朋友咩性格而揀咩學校.  我個人就著重校風同學校附近的環境, 我唔想個小朋友學埋晒d曳野, 始終要讀6年, 最緊要讀得開心同品格良好.


778
13#
發表於 09-9-13 08:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


6619
14#
發表於 09-9-14 15:02 |只看該作者
其實樓主都好似一心一意鐘情呢間學校,點解重要人比意見呢?

Rank: 2


40
15#
發表於 09-9-14 16:01 |只看該作者
其實我確實對呢間學校有好感,但當局者迷,總要各位俾意見幫助分柝,而同樣地我亦對其他小學著迷,但機會又不多,我目的是一矢中的免後故之憂,因為第一我係跨區,第二荃灣區有多間小學都叮噹馬頭,各有長短,實在難於取捨,敬希各位明白為人父母之心,指點迷津,因我唔想選錯......Thank you very much

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20578
16#
發表於 09-9-14 17:10 |只看該作者
原帖由 llcathy2004 於 09-9-13 00:35 發表
gracelam,認同你的看法,若朝這方向有那些選擇?附近區域亦可.


石鐘山, 浸聯, 荃官, 馬基都是不錯的選擇, 它們位於私人屋苑, 多是中產人士屋住, 附近環境不會太複雜, 小朋友學壞機會就較少.  再睇下小朋友咩性格而再揀學校, 當然最好近屋企最好, 因為小朋友有課外活動, 又要學野咁, 路程太遠, 小朋友會好辛苦, 其次要睇下你有冇宗教分, 如果有就當然揀d首輪有把握入到的學校!

[ 本帖最後由 gracelam 於 09-9-14 17:22 編輯 ]
教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

Rank: 4


987
17#
發表於 09-9-14 18:10 |只看該作者
原帖由 chanmok 於 09-9-9 20:17 發表
呢間小學歷史悠久,而且中一派位達50%以上band 1,雖然校舍細小,但學術性強,點解無人討論?我只想收集此意見,作為參考.謝謝.

Please give me any advise for Tin Yau primary school . I hope someone to help discuss ...

妳說得沒錯! 但天佑的地點和外觀真的令家長門卻步, 很少聽到有家長會選天佑的, 但最近很難得聽到一個囝囝同學的家長說, 她一定要幫佢個女選天佑為第一志願, 因她在暑期中為女兒報了天佑舉辦的英文課程, 共上了8堂, 都是由該校的英文老師主教的, 估不到她女兒的英文進步了不少, 她又稱讚各老師都很友善和盡責, 聽她說天佑學生的學術水平也很高, 就是因為以上種種原因, 她決定選天佑為她最心儀的學校啊!

Rank: 4


665
18#
發表於 09-9-14 23:49 |只看該作者
聽家長們講到天佑附近環境好似吾係人住咁,河背街、咸田街、眾安街(果段)幾十年來都係咁,本人細細個巳經係度出入,仲未學壞到曳到變成賊王、賣毒品害人等勾當,這校學生就算返學放學出入經過都吾會超過五分鐘,又點學得幾壞?持雙程證都吾可以當人地個額頭寫住壞人兩個字嘅,況且吾通人地hea係街口等你返學放學嚟教壞你地貴子女?講來講去咪嫌啲同學仔來自品流複雜的家庭,不過就算讀國際學校都一樣可以學壞,吾通中產家庭又無壞學生,家教好貴子弟不但吾會學壞,仲會導人向善添。人地天佑學術性強,口碑好,吾係一朝一夕,一間好學校,吾係靠你地針對的所謂先天不足的硬件,學校最重要的資產係老師和學生,最難得老師用心教導學生,好學生都會明白到老師係咁貧乏的資源仍然盡心盡力,會更加學懂「珍惜」,老師同學更有凝聚力,無論最後成績如何,貴子弟都是有賺,最少學識做人,吾會係你地講到入去天佑讀就會萬劫不復咁。

[ 本帖最後由 greendotdot 於 09-9-15 00:03 編輯 ]

Rank: 4


665
19#
發表於 09-9-15 01:00 |只看該作者
校長A:
自成立至今,本校在學習領域上不斷革新求進,更重要是,我們一直堅守專業的教學精神。多年來,本校人才輩出,不少校友學業成績彪炳,於社會貢獻良多。對於這些榮譽,我們無不感到非常自豪。我們希望透個本網頁,鼓勵大家對我們作更深入的了解。
我們一向以積極求進的方式,為學生提供最優質的教育。對於我們努力的成果,包括為小學生提供更完善的教學設施、減低師生的比例及更靈活設計課程,本人感到十分欣慰。改革後,我們將提升為國際級的優秀學府,迎向全球化知識型經濟年代所帶來的挑戰。
我們熱切期望本校學生於畢業後能入讀世界各地最出色的大學;與此同時,我們無論在課程、教師及學校設施等各方面給予學生最大的支援,我們承諾:
教導學生建立奉公忘私、互助互享和關愛他人的精神
培養學生在學業上追求卓越和終身學習的精神
培養創意、獨立及批判的思考
開拓全球視野和孕育愛護環境的使命感
為實踐我們的承諾,本校今後將繼續革新求進。歡迎大家與我們共同邁向教育

校長B:
給幼苗的話
各位親愛的同學: 
        童年的你們,就好像植物的幼苗,處處表現出生機旺盛,朝氣勃勃;但作為園丁的我們,卻不能掉以輕心,因為你們還是脆弱的。
        小小幼苗要能長成參天大樹,必須要有強壯的根部,吸收足夠的水分和養分。小學階段就像植物的根部,這個時期我們的記憶力特別强,對外界的事物特別敏感,思想也特別靈活,容易吸收新知識,接受新事物。因此在這個階段,我們若能勤奮力學,奠定良好的根基,就好像植物有了穩固的根部,不怕風雨的挑戰,慢慢茁壯成長。
        小小幼苗要不停向外生長,把枝條伸展開去,讓綠葉接觸更多的陽光,製造營養。學習也是一樣,我們要有好奇心,不斷探索、嘗試,開拓不同領域的興趣,發展多方面的潛能。
        小小幼苗最叫園丁憂心,怕它們不夠强壯,承受不了風吹雨打。父母師長也怕你們不夠堅定,在社會歪風的影響下,左搖右擺,甚至折倒,所以不得不對你們事事提醒,處處關顧。
        小小幼苗要感恩,感謝天父創造的偉大,賜給我們美好的世界、幸福的家庭和這愛的校園;感謝父母師長不辭勞苦的悉心照料和教導,給我們遮風擋雨。有一天,希望幼苗綠樹成蔭,讓人們在大樹下乘涼! 

以上節錄兩段「校長的話」,大家可以feel吓,邊個校長寫得有heart啲,如果單以校長的話參考,家長會希望子女入讀校長A定B的學校?

好似揸車咁,唔係揸Mercedes就一定好既,仲要睇埋係邊個揸,同埋載乜嘢乘客,揾Michael Schumacher 揸架Mini Cooper載我呢啲屋邨仔也未必會輸蝕,祇要用心去揸都一樣可以揾到出路。

[ 本帖最後由 greendotdot 於 09-9-15 04:28 編輯 ]


778
20#
發表於 09-9-15 07:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖