關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 NET 14 的你, 鎖定目標未???
查看: 4500|回覆: 45
go

NET 14 的你, 鎖定目標未???

Rank: 5Rank: 5


4352
發表於 09-9-9 10:25 |顯示全部帖子
NET 14升小一表格要在10月2日或之前交表.

你地係唔係已經有明確目標, 準備就緒交表去心儀之選呢??? 我仲心大心細, 唔知好唔好1st round 跨區選校???
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 5Rank: 5


2182
發表於 09-9-9 10:52 |顯示全部帖子
我都煩緊,又想比佢讀直資

原帖由 paltiBB 於 09-9-9 10:25 發表
NET 14升小一表格要在10月2日或之前交表.

你地係唔係已經有明確目標, 準備就緒交表去心儀之選呢??? 我仲心大心細, 唔知好唔好1st round 跨區選校???

Rank: 3Rank: 3


417
發表於 09-9-9 10:59 |顯示全部帖子
我也是想跨區,跨區都是報一些熱門學校,又怕不行,怕到時兩邊不到岸.
我的心儀學校是北官和循道.
你呢?

Rank: 5Rank: 5


2182
發表於 09-9-9 11:48 |顯示全部帖子
我心儀衛理上午班,但機會好微,又想佢讀全日
你有冇諗過考直資?

Rank: 3Rank: 3


243
發表於 09-9-9 14:07 |顯示全部帖子
我對這區的學校不熟, 請問北官同循道的優點係乜?

滬江同嘉諾撒又邊間好d呢? 想搵間唔係好谷的

原帖由 冰紫嫣 於 09-9-9 10:59 發表
我也是想跨區,跨區都是報一些熱門學校,又怕不行,怕到時兩邊不到岸.
我的心儀學校是北官和循道.
你呢?

Rank: 2


45
發表於 09-9-9 14:07 |顯示全部帖子

回覆 1# paltiBB 的文章

我諗住1st round 跨區~~不過都知好渺茫~~都係博吓~~

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1627
發表於 09-9-9 14:18 |顯示全部帖子
如女孩我會選嘉諾撒......

原帖由 iamchowchow 於 09-9-9 14:07 發表
我對這區的學校不熟, 請問北官同循道的優點係乜?

滬江同嘉諾撒又邊間好d呢? 想搵間唔係好谷的

Rank: 3Rank: 3


112
發表於 09-9-9 14:37 |顯示全部帖子
原帖由 shala 於 09-9-9 11:48 發表
我心儀衛理上午班,但機會好微,又想佢讀全日
你有冇諗過考直資?


請問衛理係咪好難入   thx!!

Rank: 3Rank: 3


272
發表於 09-9-9 15:01 |顯示全部帖子
衛理分上午校和下午校,共用同一校舍, 全校12個課室, 既是一年級2班,60個位, 自行分配, 只有30個位,
北角區街坊校友咁多, 加上教友又多, 上午校都好難,
但下午校就有機會, 冇人喜歡。啊, 返星期六長短週。


原帖由 mouse0231 於 09-9-9 14:37 發表


請問衛理係咪好難入   thx!!

Rank: 5Rank: 5


4352
發表於 09-9-9 15:17 |顯示全部帖子
北官都係我心儀其中一間.

原帖由 冰紫嫣 於 09-9-9 10:59 發表
我也是想跨區,跨區都是報一些熱門學校,又怕不行,怕到時兩邊不到岸.
我的心儀學校是北官和循道.
你呢?
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 5Rank: 5


2182
發表於 09-9-9 15:47 |顯示全部帖子
衛理如果叩門,係佢地幼稚園學生當然會優先.
加上上,下午班夾埋得四班,所以學位亦比較小.我都想博下,但諗真啲又覺得博唔過.好矛盾

循道出年轉全日,又新校舍,點睇?

Rank: 4


610
發表於 09-9-9 16:01 |顯示全部帖子
我心儀嘉諾撒多啲!自行會係呢間!
2nd 循道
3rd 北官

Rank: 5Rank: 5


2182
發表於 09-9-9 16:18 |顯示全部帖子
如果係女仔就一定揀嘉肋撒
男仔點睇?

Rank: 5Rank: 5


4352
發表於 09-9-9 17:32 |顯示全部帖子
循道明年有新校舍係邊樹??

原帖由 shala 於 09-9-9 15:47 發表
衛理如果叩門,係佢地幼稚園學生當然會優先.
加上上,下午班夾埋得四班,所以學位亦比較小.我都想博下,但諗真啲又覺得博唔過.好矛盾

循道出年轉全日,又新校舍,點睇? ...
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1627
發表於 09-9-9 17:37 |顯示全部帖子
北角圖書館對面, 還在興建中!!! 今個星期六上/下校一起舉辦選小一家長講座, 不防去一去了解吧!!!

原帖由 paltiBB 於 09-9-9 17:32 發表
循道明年有新校舍係邊樹??

Rank: 5Rank: 5


2182
發表於 09-9-10 10:58 |顯示全部帖子
各位家長,
第一輪自行收生你地決定邊間?

Rank: 2


45
發表於 09-9-10 11:11 |顯示全部帖子
我係NET 14,第一輪我諗住去NET16 O既柴米

Rank: 5Rank: 5


1813
發表於 09-9-10 19:37 |顯示全部帖子
你地係拿住幾多分架?

Rank: 5Rank: 5


1498
發表於 09-9-10 21:38 |顯示全部帖子
我既心水係北官 and 炮米....

Rank: 3Rank: 3


272
發表於 09-9-11 00:30 |顯示全部帖子
北角循道學校下午校, 會搬去新校舍, 轉全日,
2009/10(上年)自行派位冇人爭, 明不明.

北角循道學校上午校,就留在原校轉全日,
上午校就有人爭位.




原帖由 paltiBB 於 09-9-9 17:32 發表
循道明年有新校舍係邊樹??