關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 和富慈善基金李宗德小學 急~P1明天帶邊本中文書呀
發新帖
查看: 1609|回覆: 6
go

急~P1明天帶邊本中文書呀

Rank: 3Rank: 3


147
發表於 09-9-6 18:19 |顯示全部帖子
剛剛執明天上課的書本 , 中文唔見有一上第一冊, 咁係唔係帶一上第二冊呀
另外 , 請問知唔知英文書本幾時會派返黎呀? 明天有英文堂喎

[ 本帖最後由 tszkiuma 於 09-9-6 18:27 編輯 ]

Rank: 2


70
發表於 09-9-6 19:10 |顯示全部帖子
我仔E班﹐手冊寫了不用帶中文書的。

原帖由 tszkiuma 於 09-9-6 18:19 發表
剛剛執明天上課的書本 , 中文唔見有一上第一冊, 咁係唔係帶一上第二冊呀
另外 , 請問知唔知英文書本幾時會派返黎呀? 明天有英文堂喎 ...

Rank: 2


82
發表於 09-9-6 20:00 |顯示全部帖子
原帖由 tszkiuma 於 09-9-6 18:19 發表
剛剛執明天上課的書本 , 中文唔見有一上第一冊, 咁係唔係帶一上第二冊呀
另外 , 請問知唔知英文書本幾時會派返黎呀? 明天有英文堂喎 ...
我係P2家長,照舊年嘅流程,頭兩個月係唔需要帶中文課本嘅,因為會教佢哋拼音.

Rank: 5Rank: 5


3571
發表於 09-9-6 20:44 |顯示全部帖子
哦.....我地果班冇通知, 我擺咗一上二册入書包
GOD is our refuge and strength, an ever-present help in trouble. [Psalms 46:1]

Rank: 4


524
發表於 09-9-6 22:49 |顯示全部帖子
我地1B都無通知呀,所以照帶住一上二冊書咋!

TSZKIUMA:

我地無買一上一冊書架,所以你咪搵唔到囉!

Rank: 3Rank: 3


147
發表於 09-9-7 00:19 |顯示全部帖子
明白喇...唔該曬各位媽咪 我都照帶一上二冊先 , 希望老師明天有通告返黎俾個明確指示