關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖瑪利學校 歡迎一年級的家長及同學
發新帖
查看: 4066|回覆: 4
go

歡迎一年級的家長及同學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


381
1#
發表於 09-9-3 11:54 |顯示全部帖子
又話頭三日唔使帶書 ge?  阿女今天有帶水壺和茶點嗎?有就一定更加重啦!


原帖由 chfong 於 09-9-3 08:45 發表
第一日帶書返學,亞女已話個書包好重!唉!人仔細細,真想做書僮陪上學!

Rank: 3Rank: 3


381
2#
發表於 09-9-3 20:38 |顯示全部帖子
好大壓力啊﹗﹗
亞女好唔開心..因老師話聽日唔要再見佢o既名...


原帖由 chfong 於 09-9-3 19:35 發表
亞女今日都比人蓋印 -- 忘記量體溫!我開始有D壓力!  

Rank: 3Rank: 3


381
3#
發表於 09-9-4 13:50 |顯示全部帖子
YES.. 很需要大家的幫忙,多多提點...

原帖由 chfong 於 09-9-4 08:23 發表
安慰她,唔好唔開心!大家共同努力!

Rank: 3Rank: 3


381
4#
發表於 09-9-8 08:57 |顯示全部帖子
我地今日上,帶左圍裙,雜誌及濕紙巾。。。


原帖由 chfong 於 09-9-8 08:46 發表
請問大家Art堂要準備什麼?今朝見有人帶細袋?唉!有D手忙腳亂似的!

Rank: 3Rank: 3


381
5#
發表於 09-9-8 09:12 |顯示全部帖子
We put into a small plastic bag because her school bag is tooooo heavy today.

BTW, 女女 needs to change her English name?

原帖由 chfong 於 09-9-8 09:02 發表
Thanks.  Same to you but I put all of these into the school bag.   
‹ 上一主題|下一主題