關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 嘉諾撒聖瑪利學校
發新帖
查看: 1029|回覆: 2
go

嘉諾撒聖瑪利學校

Rank: 4


621
發表於 09-9-3 00:56 |顯示全部帖子
請問讀邊間幼稚園可升上嘉諾撒聖瑪利學校机會大D,
有冇人可以幫到我??唔該晒!!

Rank: 4


550
發表於 09-9-3 09:41 |顯示全部帖子
嘉諾撒聖心幼稚園

Rank: 2


46
發表於 09-9-3 18:00 |顯示全部帖子
你所指的是不是尖咀個間?
如果是指尖咀的st.mary, 這所學校是派位津小,
是計分制派位, 所以讀邊間幼稚園都是一樣,

[ 本帖最後由 dada_3jan1999 於 09-9-3 18:02 編輯 ]