關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 馬鞍山朗思
發新帖
查看: 1332|回覆: 4
go

馬鞍山朗思

Rank: 1


22
發表於 09-8-31 16:51 |顯示全部帖子
將替囝囝報 2010-2011 n1班, 請問有無馬鞍山朗思家長可以就朗思於以下幾個範疇提供意見?

1. 語文學習
2. 德育培訓
3. 幼兒性格發展
4. 小一出路

非常謝謝!

Rank: 1


3
發表於 09-8-31 18:23 |顯示全部帖子
I want to know too.
FYR, their application date is Sept 26, 2009.

Rank: 5Rank: 5


1652
發表於 09-8-31 23:06 |顯示全部帖子
我都想幫囡囡報朗思n1

Rank: 3Rank: 3


413
發表於 10-3-8 15:17 |顯示全部帖子
大家到最後有冇報到朗思呢.  會唔會俾bb係嗰度讀N1呀.  我都仲係十五十六.....

Rank: 3Rank: 3


238
發表於 10-3-8 15:44 |顯示全部帖子
原帖由 小虫媽媽 於 09-8-31 16:51 發表
將替囝囝報 2010-2011 n1班, 請問有無馬鞍山朗思家長可以就朗思於以下幾個範疇提供意見?

1. 語文學習
2. 德育培訓
3. 幼兒性格發展
4. 小一出路

非常謝謝! ...


"談幼稚園"那邊有家長們講朗思的派位結果和程度, 請參考:

http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=2188848&extra=page%3D4

http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=2187228&extra=page%3D2