- 在線時間
- 35 小時
- 最後登錄
- 13-1-10
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-1-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 252
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 264
- UID
- 174421
 
|
Hello!
各位SJACP媽媽大家好, 放了一個超長的暑假, 終於都要收拾心情開學了!
時間過得真係好快, 不知不覺矇仔明天就開始讀三年級,話新唔新,講舊又唔太算!希望大家以後在這裡多多交流, 尤其係P3的媽媽, Thanks you very much!
進進媽:
暑假前我曾經跟副校長小談一會, 她說新學期每堂會縮短5分鐘, 然後每天在最後一節增加一堂"導修堂",這堂是給學生檢討當天所學的有什麼問題或功課唔識,爭取時間問老師!我本人覺得這安排係好的, 但我害怕D小朋友只掛住快快趣趣做晒功課............,
矇仔今年讀3C, 進進讀哪一班? |
|