關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 代朋友問, 小一註冊問題
發新帖
查看: 712|回覆: 4
go

代朋友問, 小一註冊問題

Rank: 5Rank: 5


4448
發表於 09-8-29 22:23 |顯示全部帖子
如果津校FIRST ROUND已經取錄, 直資未有消息, 咁可否註冊左津校先, 到直資有結果, 再決定讀邊間嫁????

唔該晒.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4008
發表於 09-8-29 22:28 |顯示全部帖子
原帖由 moonychan 於 09-8-29 22:23 發表
如果津校FIRST ROUND已經取錄, 直資未有消息, 咁可否註冊左津校先, 到直資有結果, 再決定讀邊間嫁????

唔該晒.


當然可以啦! 調反轉就唔得, 因為confirm o左直資就一定唔可以留/唔會派官津學位俾你.

Rank: 5Rank: 5


4448
發表於 09-8-29 22:30 |顯示全部帖子
TKS GENI

因為朋友唔係好SURE, 津校收左, 洗唔洗比左D文件津校喎, 咁決定讀直資時, D文件仲洗唔洗取返來比直資.....

醒目開學勳章 王國長老


59464
發表於 09-8-29 22:37 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4448
發表於 09-8-29 22:43 |顯示全部帖子
咁就好喇, 明白晒, 唔該晒.




原帖由 Charlotte_mom 於 09-8-29 22:37 發表
唔駛擔心, 一定可以
去直資註冊時, 要簽份undertaking放棄之前註冊左既津校學位, 之後會通知教育局架喇