關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 2656|回覆: 8
go

L2A

Rank: 3Rank: 3


463
發表於 09-8-26 16:01 |顯示全部帖子
have any children in L2A class?

My son just join SN now.

Rank: 4


689
發表於 09-9-2 13:44 |顯示全部帖子
My son also same class
His name is Nic Yip

Rank: 5Rank: 5


1141
發表於 09-10-6 10:26 |顯示全部帖子
My daughter also study L2A...

Rank: 3Rank: 3


463
發表於 09-10-15 12:23 |顯示全部帖子
SO DID YOU 2 JOIN THE PINCIN ON 7/11?

MY SON NAME IS IRVINE CHIN, 係 L2 才入金巴倫.

Rank: 5Rank: 5


1141
發表於 09-10-23 18:52 |顯示全部帖子
We already joined 11/7...how about you?
My daughter N1 already join SN.

[ 本帖最後由 scmail 於 09-10-23 18:55 編輯 ]

Rank: 4


967
發表於 09-11-18 11:00 |顯示全部帖子
L2 才入金巴倫? 我都想試下比仔仔出年插班L2呀..請問INTERVIEW 用中文OR 英文? 同埋U3是否只得下午班??
THANKS!!



原帖由 Irvine 於 09-10-15 12:23 發表
SO DID YOU 2 JOIN THE PINCIN ON 7/11?

MY SON NAME IS IRVINE CHIN, 係 L2 才入金巴倫.

Rank: 3Rank: 3


463
發表於 09-11-19 15:43 |顯示全部帖子
是. 有朋友 recommend 金巴倫
interview 是用英文.
但我个仔之前讀的幼稚園不太多用英文.
我只是同我个仔講,答錯唔緊要, 但要認老師

Rank: 3Rank: 3


463
發表於 09-11-19 15:44 |顯示全部帖子
請問你囡囡叫咩名呀?

原帖由 scmail 於 09-10-23 18:52 發表
We already joined 11/7...how about you?
My daughter N1 already join SN.


55
發表於 10-1-1 02:15 |顯示全部帖子

dnf豆瓣外挂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽