關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 英普定英中班?
發新帖
查看: 1716|回覆: 5
go

英普定英中班?

Rank: 5Rank: 5


2665
發表於 09-8-24 18:01 |顯示全部帖子
我覺得英普嗎可訓練小朋友兩文三語的能力, 而英中班(廣東話)則可提升智力及邏輯思維發展, 各有好處, 各位家長, 你們會點揀呢?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
發表於 09-8-24 18:58 |顯示全部帖子
我揀咗英中..
因為喜歡嘅學校am班係英中
良好嘅學習環境同孩子精神狀態都重要~

不過就算am有英普班揀, 我地未必會揀, 因為心儀嘅小學唔係以普通話受課嘅.. 我地屋企俾到嘅support亦未必夠

Rank: 5Rank: 5


2665
發表於 09-8-24 23:13 |顯示全部帖子
我目標的小學是用普通話教中文, 而我囝囝亦有返普通話playgroup, 仲需要返英普班嗎?

而我亦有所躊躇, 究竟想他兩文三語基礎好, 定係智力發展先?


1545
發表於 09-8-28 00:29 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


81
發表於 09-8-28 12:04 |顯示全部帖子
In fact, I can speak Cantonese, Mandarin and English (I think a lot of partents can speak also).  For me, I don't know which particular language should I speak to my baby... in the end, it's a mixture of different languages!

O... oh....

Rank: 5Rank: 5


2665
發表於 09-8-28 14:22 |顯示全部帖子
你同我的case有d似

自小朋友出世我就同佢講英文及廣東話, 所以我講廣東話時佢都叫我講翻英文

到佢大d時我同佢講普通話, 佢就叫我唔好講, 叫我講返廣東話, 所以我要俾佢上playgroup學普通話

但於幼稚園階段, 亦係智力發展的階段, 我應該延續語言能力的基礎先定係開始智力發展先?

其實, 兩者又可不可以共存呢???