關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無人已申請咗學費減免呢?
發新帖
查看: 800|回覆: 2
go

有無人已申請咗學費減免呢?


66
發表於 09-8-24 11:16 |顯示全部帖子
有無人已申請咗學費減免呢?
1. 有咩資格啦.
2. 點申請.
3. 申請後,減了幾多.
thx!

Rank: 5Rank: 5


3421
發表於 09-8-24 22:40 |顯示全部帖子
已經可以申請。詳情可以問學校及學生資助處。
阿女叫我地做:爸BB同媽媽C!

Rank: 5Rank: 5


3950
發表於 09-8-25 14:16 |顯示全部帖子
你可以到下列網址睇一睇...

http://www.sfaa.gov.hk/tc/schemes/kinder.htm



原帖由 lkv 於 09-8-24 11:16 發表
有無人已申請咗學費減免呢?
1. 有咩資格啦.
2. 點申請.
3. 申請後,減了幾多.
thx!