討論區
伯爵府
返回頂部
大宅
複式洋房
原帖由 tammyhw 於 09-8-24 22:19 發表 我都係申請主流班, 報上午班
原帖由 大頭魚 於 2009-8-24 05:05 PM 發表 我都係申請主流班, am class 你報am定pm class
原帖由 cherrytam2468 於 09-8-25 12:27 發表 我都係報主流班, am class! 你地幾時入FORM架?:question: 我住深水埗! 你地呢? 仲有無邊間學校會報名呀?
別墅
原帖由 Denisech 於 2009-8-26 10:40 AM 發表 我囡囡報咗主流班am, 15號交表
原帖由 Denisech 於 2009-8-26 01:01 PM 發表 我嗰日自己搭的士去咋, 都唔知點樣由地鐵站行去, 我去到嗰陣已經有約廿份表交咗.
原帖由 Denisech 於 09-8-26 17:17 發表 我住荔枝角, 唔知有無巴士可以去呢? 我嗰日好早呀, 9:15am去到, 學校個校工仲話係先到先得添, 唔知係咩意思呢?
原帖由 大頭魚 於 2009-8-26 05:36 PM 發表 可以搭6/6A, 在大埔道既"百佳"門口落, 行前D轉入條巷仔行樓梯上學校.
原帖由 cherrytam2468 於 09-8-26 17:49 發表 仲有6C都得!
原帖由 Denisech 於 2009-8-26 05:55 PM 發表 唔該晒, 咁係咪唔駛行好耐咖? 唔知學校幾時有open day 呢?係學校個網都無講
原帖由 cherrytam2468 於 09-8-26 17:57 發表 我想問下你地個小朋友宜家講野清唔清楚呀?佢地分到顏色同圖形咪呀? 我隻豬~~唉!都唔知考唔考到咋!
原帖由 Denisech 於 2009-8-27 11:26 AM 發表 可能我個囡係細女啦, 到而家都唔係點講嘢, 所以都唔知究竟佢識D乜, 我都驚到時唔知點考呀.
原帖由 cherrytam2468 於 09-8-27 12:05 發表 我隻豬都係細女呀!就算到左10月份先考,都唔知佢識唔識講呀?