關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 組班專區 E.nopi Math Engish 東涌
發新帖
查看: 992|回覆: 2
go

E.nopi Math Engish 東涌

Rank: 1


2
發表於 09-8-23 21:36 |顯示全部帖子
頭先睇離島個POST, 好似9月底會開分店。有無東涌媽咪/青衣媽咪想一齊組班啊?

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2542213-1-1.html

Rank: 1


2
發表於 09-8-24 21:58 |顯示全部帖子
我有啊! 你小朋友幾大啊?


原帖由 venusmamama 於 09-8-23 21:36 發表
頭先睇離島個POST, 好似9月底會開分店。有無東涌媽咪/青衣媽咪想一齊組班啊?

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2542213-1-1.html

Rank: 1


2
發表於 09-8-25 21:23 |顯示全部帖子
???


原帖由 minminbaby 於 09-8-24 21:58 發表
我有啊! 你小朋友幾大啊?

[ 本帖最後由 minminbaby 於 09-8-26 22:14 編輯 ]