- 在線時間
- 672 小時
- 最後登錄
- 24-2-16
- 國民生產力
- 280
- 附加生產力
- 1428
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-7-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2020
- 主題
- 32
- 精華
- 0
- 積分
- 3728
- UID
- 25787
 
|
學校冇分精英班的, 小一至小二都冇考試, 所以對學生係好公平的, 冇高低之分, 每個學生都有機會的。
Bertie07,
小一用普通 size 書包都ok的了, 個書包不會成日好重的, 帶的書本唔多, 除非學生經常係圖書館借書, 書包會變得重了, 我仔仔就係咁所以書包有時好重。
iwff
原帖由 Bertie07 於 09-8-27 00:04 發表 
Charlotte Mom, 請問只是一個普通size的書包夠用嗎? (即sanrio普通size嗰類) |
|