關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 08 babies 。。你地 plan 緊幼稚園未??wellcome to ch ...
發新帖
查看: 1967|回覆: 13
go

08 babies 。。你地 plan 緊幼稚園未??wellcome to chat !!!!!!!!!

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 09-8-18 14:01 |顯示全部帖子
i am 0808 baby"s mum , wonder if any mummies like me just started to plan ....................... wellcome to chat !!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ 本帖最後由 阿婆 於 09-8-18 14:13 編輯 ]


549
發表於 09-8-21 20:22 |顯示全部帖子

回覆 1# 阿婆 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1079
發表於 09-8-31 00:45 |顯示全部帖子
我係0811 mami, 我都有plan緊呀~

Rank: 1


22
發表於 09-8-31 14:18 |顯示全部帖子
Hi, I am 0809 mama.  準備比女女讀nursery, 一路都有留意學校資料, 而家已經9月,係時候要入報名表去心怡的學校,但因為係新手, 所以都有d迷茫,有d學校可能要坐校車, 雖則唔係太遠(quarry bay to north point/杏林)但擔心女女2yrs要適應上學仲要佢坐校車,係咪應該選擇近屋企的學校呢?各媽媽可否交流一下呢?
謝謝


452
發表於 09-9-7 15:57 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


148
發表於 09-9-7 22:51 |顯示全部帖子
我都諗緊,我暫未plan 比阿B入nursery, 不過都諗緊邊間幼稚園,都要收下料,因為D人都話要鋪下路入小一,雖然好似好耐之後的事(我老公話我),不過搵得呢差不多!!你地又如何?

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


211
發表於 09-9-7 23:19 |顯示全部帖子
我BB係0806, 都已經入咗Form LU

Rank: 6Rank: 6


6460
發表於 09-9-7 23:30 |顯示全部帖子
我BB係0810,有Dnursery唔收小B,收的又中意的又近的都已經入咗Form。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1059
發表於 09-9-8 16:52 |顯示全部帖子
我囡囡0805, 只打算讀K1, 不過留意9-10月份, 好多幼稚園有open day, 咁到時盡量睇多D, 同K1 媽咪傾計交流下.

依家太多菌, 唔敢太細比囡囡返N1.

Rank: 3Rank: 3


148
發表於 09-9-8 23:50 |顯示全部帖子
又係喎,我今日去幼稚園報playgp, 順手問下K1,姐姐話要開始遞form, 真的有D突左,可能無心理準備咁快要報,又有D擔心,因為姐姐話有機會派唔到因為先比N1個D B 上先,又要擔心或諗下之後讀什麼小學,真係頭都大埋,我都算遲鈍。不過好同意,如許可盡量都唔返nursery 住真係會病!

Rank: 3Rank: 3


444
發表於 09-9-9 09:35 |顯示全部帖子
2008bb咁快可以交form報k1? 唔係今年報n1, 出年先報k1咩?

原帖由 mcmugada 於 09-9-8 23:50 發表
又係喎,我今日去幼稚園報playgp, 順手問下K1,姐姐話要開始遞form, 真的有D突左,可能無心理準備咁快要報,又有D擔心,因為姐姐話有機會派唔到因為先比N1個D B 上先,又要擔心或諗下之後讀什麼小學,真係頭都大埋,我都算遲鈍。不過 ...

Rank: 5Rank: 5


1143
發表於 09-9-9 10:17 |顯示全部帖子
原帖由 matsutakako 於 09-8-31 14:18 發表
Hi, I am 0809 mama.  準備比女女讀nursery, 一路都有留意學校資料, 而家已經9月,係時候要入報名表去心怡的學校,但因為係新手, 所以都有d迷茫,有d學校可能要坐校車, 雖則唔係太遠(quarry bay to north point/杏林)但擔心女女2 ...


We live in TKO, but my daughter attends the kinder in Causeway Bay.  She needs to wake up around 6:30 am to catch the school bus.  Although it is a bit early to her, I think it is a good way to train her wake up early and sleep early in preparing for the later primary and secondary school life.  Besides, I used to wake up early when i was a student, I couldn't see the reason why the nowadays kid can't handle it.  Believe them, they will adjust it vey well.

Rank: 3Rank: 3


148
發表於 09-9-10 21:25 |顯示全部帖子

回覆 2# wendycyp 的文章

我同你嘅反應一樣,不過我問另一間,佢話可以出年先報,我話playgp 個間,佢話bb可以2歲8個月開始返,所以好迷!!我阿B2011年7月先3歲,所以真奇,不過我有個fd話,有機會真係要咁早排,所以我諗係唔係都報定先,費時到時無就喊都無為

Rank: 3Rank: 3


148
發表於 09-9-10 21:28 |顯示全部帖子
我都係QB/TK 你有咪心水,交流下!


原帖由 matsutakako 於 09-8-31 14:18 發表
Hi, I am 0809 mama.  準備比女女讀nursery, 一路都有留意學校資料, 而家已經9月,係時候要入報名表去心怡的學校,但因為係新手, 所以都有d迷茫,有d學校可能要坐校車, 雖則唔係太遠(quarry bay to north point/杏林)但擔心女女2 ...