關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 0808 baby 應該幾時開始搜集幼稚園資料!! ...
發新帖
查看: 2231|回覆: 12
go

0808 baby 應該幾時開始搜集幼稚園資料!!

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 09-8-17 23:11 |顯示全部帖子
pls advise ... new mom

Rank: 4


596
發表於 09-8-18 09:13 |顯示全部帖子
首先要睇下自己會選擇自己屋企附近,定係會選擇有名氣的幼稚園,將來去較出名的小學,又或者睇下小朋友適合邊個類型才決定?要定好方向才搜集。

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 09-8-18 12:55 |顯示全部帖子
咁我baby 係咪即係 10-11 年度???
如向名氣學校方向,應先從邊度開始!

[ 本帖最後由 阿婆 於 09-8-18 12:56 編輯 ]

Rank: 4


596
發表於 09-8-24 21:07 |顯示全部帖子
首先,你心目中有冇概念知道出名的幼稚園,究竟係D甚麼名,你想BB讀的幼稚園之類型。

Rank: 5Rank: 5


1223
發表於 09-8-25 15:44 |顯示全部帖子
http://www.swd.gov.hk/doc/family ... e_Centre_010308.pdf

呢web 有齊全港註冊幼兒園既地址,電話, 學費,收生人數.
08BB 有D已經可以報名 (如學之園), 其它就要打去check.
熱門幼兒園你睇forum都會經常見到佢名. 但每個人唔同expectation, 会有好唔同既選擇.
報2歲幼兒園要揾定資料架la!
希望幫到你la!


549
發表於 09-8-26 00:12 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


596
發表於 09-8-26 11:42 |顯示全部帖子
你想仔仔入讀拔萃, 喇沙等名牌小學,除了選擇幼稚園要注意外,仲要懂得舖排教育路途,小心計劃,要學識一些竅門。如果毫無頭緒既話,可只以聽D講座,找些資料。

Rank: 2


51
發表於 09-8-26 14:48 |顯示全部帖子
我BB 0811, 係唔係要多一年先報?

Rank: 5Rank: 5


1223
發表於 09-8-27 15:07 |顯示全部帖子
有部份 Nursery 唔收細仔, 不過最好打去check, 一般N1要足2歲先番学, 所以11月BB可能遲D開學but都係今年報除非你想佢做下一年既大B la!

原帖由 Spare 於 09-8-26 14:48 發表
我BB 0811, 係唔係要多一年先報?

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 09-9-19 22:59 |顯示全部帖子
我 baby 0808 ,咁係咪 2010-2011 ar ??
i only want k1  ??

Rank: 5Rank: 5


1160
發表於 09-9-20 00:17 |顯示全部帖子
I know many students in KV & SC easy to accept by those famous primary school. so, you may give him a try/chance!!



原帖由 kcheng1328 於 09-8-26 00:12 發表
Hi,

我想仔仔入讀拔萃, 喇沙, or 更好的小學

邊幾間幼稚園好D?

Rank: 3Rank: 3


444
發表於 09-9-21 11:34 |顯示全部帖子
If you only want K1, no need to apply this year.  Wait until 2010.

原帖由 阿婆 於 09-9-19 22:59 發表
我 baby 0808 ,咁係咪 2010-2011 ar ??
i only want k1  ??

Rank: 3Rank: 3


221
發表於 09-9-21 23:32 |顯示全部帖子
原帖由 wendycyp 於 09-9-21 11:34 發表
If you only want K1, no need to apply this year.  Wait until 2010.



thanks .. that"s means is 2011-2012 la ..