關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 民生書院幼稚園 校服問題
發新帖
查看: 1016|回覆: 4
go

校服問題

Rank: 5Rank: 5


1932
發表於 09-8-17 11:08 |顯示全部帖子
小兒九月插班k2, 校服是否著白色皮鞋呢?

Rank: 2


57
發表於 09-8-17 20:41 |顯示全部帖子
著黑色皮鞋

Rank: 5Rank: 5


1932
發表於 09-8-17 22:12 |顯示全部帖子
原帖由 LoLoLoLo 於 09-8-17 20:41 發表
著黑色皮鞋


好彩問下咋, 我仲諗住係白色皮鞋.

Rank: 3Rank: 3


235
發表於 09-8-18 21:56 |顯示全部帖子
原帖由 MandyLau13 於 09-8-17 11:08 發表
小兒九月插班k2, 校服是否著白色皮鞋呢?

我個仔都係插班,讀K2C呀.

Rank: 5Rank: 5


1932
發表於 09-8-19 09:31 |顯示全部帖子
原帖由 kandy 於 09-8-18 21:56 發表

我個仔都係插班,讀K2C呀.


如果同班就好囉, anyway, 多d交流下啦.  準備好開學的用品未呀?