關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖若瑟幼稚園 請問10/11年度k2申請表何時開始?
發新帖
查看: 2566|回覆: 15
go

請問10/11年度k2申請表何時開始?

Rank: 5Rank: 5


1088
發表於 09-8-11 16:52 |顯示全部帖子
有冇人知呀...thanks!


2008
發表於 09-10-13 15:36 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


64
發表於 09-10-15 00:19 |顯示全部帖子
十二月廿日在校門口會張貼招生通告.

Rank: 3Rank: 3


180
發表於 09-10-18 00:10 |顯示全部帖子
I called the school on Mar, they told will be commence on Jan 2010.


2008
發表於 09-11-23 23:59 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1861
發表於 09-12-1 13:42 |顯示全部帖子
我今日打電話問, 職員話12月21日會張貼招生通告。

原帖由 hugocheung 於 09-10-15 00:19 發表
十二月廿日在校門口會張貼招生通告.
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。


2008
發表於 09-12-1 21:32 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1861
發表於 09-12-2 12:08 |顯示全部帖子
我冇問, 唸住21日上午時間就去睇﹗

原帖由 labelle 於 09-12-1 21:32 發表
貼 how long ?
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。


2008
發表於 09-12-3 15:50 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


143
發表於 09-12-5 00:03 |顯示全部帖子
請問過往係吾係只限一天取報名表? 會吾會同九龍塘Cckg一樣咁瘋狂呢?

Rank: 2


64
發表於 09-12-17 14:35 |顯示全部帖子
我會試吓廿號晚去睇, 唔知會唔會漏夜張貼出來.

原帖由 BabyHilary 於 09-12-2 12:08 發表
我冇問, 唸住21日上午時間就去睇﹗

Rank: 6Rank: 6


5974
發表於 09-12-22 00:28 |顯示全部帖子
I went to St Joseph Primary School entrance at Wood Rd and the entrance at Queen's Rd East, but I can't find any notice for K2 application.  

Rank: 4


669
發表於 09-12-22 04:53 |顯示全部帖子

回覆 12# SCKnight 的文章

我上星期去過問都亥話12/21貼notice出來。重未有

Rank: 5Rank: 5


1861
發表於 09-12-22 13:29 |顯示全部帖子
我21號9點幾去已經貼出左黎,
位置享樓梯上面玻璃門。

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 09-12-22 13:35 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 4


797
發表於 10-1-8 18:08 |顯示全部帖子
在他學校的網頁找不到10/11 的表格, 請問大約何時會有呢? 有沒有以往申請過的家長可以回答呢?

Rank: 1


27
發表於 10-1-16 08:44 |顯示全部帖子
wwn, 你到時攞齊有關資料去校務處, 老師會同你登記, 約埋interview day, 同埋比張有serial no.既form你, 你只須回家填好interview當日交回便可.