關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 課外活動 請問對於英基及英國文化協會的幼兒課程有何意見?? ...
發新帖
查看: 773|回覆: 1
go

請問對於英基及英國文化協會的幼兒課程有何意見??

Rank: 5Rank: 5


1468
發表於 09-8-5 11:16 |顯示全部帖子
如小朋友曾參加過以上課程的家長, 可否提供意見。謝謝

Rank: 3Rank: 3


212
發表於 09-8-6 11:46 |顯示全部帖子
舊年九月曾報讀, 純粹個人覺得,得益不多,因一班太多人16個小朋友, 如果你小朋友肯多參與答問可能有機會講吓野. 佢個課程都係睇吓電視,講吓故事咁啦.
如果好似我亞仔唔多理人就冇咩用.

我自己就喜歡一班4-6人果d啦,
起碼點都有d機會發言.



原帖由 SevenMa 於 09-8-5 11:16 發表
如小朋友曾參加過以上課程的家長, 可否提供意見。謝謝