關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 組班專區 畫畫,美勞班,粘土,小廚師 (旺角,油麻地)
發新帖
查看: 1431|回覆: 3
go

畫畫,美勞班,粘土,小廚師 (旺角,油麻地)

Rank: 5Rank: 5


209
發表於 09-8-4 10:25 |顯示全部帖子
我想問一下各位靚媽,如在旺角,油麻地平日晚上有班開,唔知會唔會就到一d上班媽咪可放工後帶小朋友來學呢, 約7:30pm~8:30pm開班??

[ 本帖最後由 waipo20002000 於 09-8-4 11:23 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


179
發表於 09-8-4 15:20 |顯示全部帖子
我係全職媽媽,ar女返下午班,呢個時間我哋都ok......地點我會揀旺角,你有導師提供?價錢?

Rank: 5Rank: 5


4375
發表於 09-8-5 08:18 |顯示全部帖子
it is o,k, for me as my daughter is K3 afternoon class

Rank: 5Rank: 5


209
發表於 09-8-7 14:45 |顯示全部帖子
我們的老師都有証書的, 而且每堂都係HKD50元一個鐘包材料, 如你們有興趣可PM我, 謝謝!!!