- 在線時間
- 618 小時
- 最後登錄
- 19-2-20
- 國民生產力
- 655
- 附加生產力
- 203
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-4-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 769
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 1627
- UID
- 132772
 
|
三間都一般
- 嘉道理係英文教學,而且印巴籍學生較多, 個人不大喜歡!!
- 彿教康山收生程況麻麻, 有殺校危機
- 李賜豪同學仔MAMA舊年去過聽講座, 都OK, 三間嚟講叫較好的一間
有無試北角循道下午校, 幾好, 活動教學, 程度循序漸進, 小一一開始唔會太難, 升中派位又幾好, 下年轉全日兼有新校舍, 而且聽講今年小一叩門不太難, 可親自打電話去(以顯誠意)吧!!!
仲有培僑(小西灣)都幾好, 直接搵校長傾, 呢個校長非常友善, 事事親力親為吧!!
最緊以上兩間對學生包容&愛心都好足夠!!!
單是寫信唔夠誠意, 先電聯學校會好好多!!!
原帖由 momotam168 於 09-7-30 16:58 發表 
想問問呢3間小學邊間好d呢?
因我姪仔本身在canosa讀小一, 因成績不太好兼且好像跟不上了...他的父母已發信去幾間學校要求收我姪仔重讀小一, 以下3間都已經覆左收他...但不清楚邊間教好...
麻煩各位幫忙一下... :lov ... |
|